کاشت ناخن در دوران بارداری

کاشت ناخن در دوران بارداری خطرناک است؟

داشتن ناخن های خوش رنگ و زیبا این روزها طرفدارهای زیادی پیدا کرده است. اما این که کاشت ناخن در دوران بارداری خطرناک است یا خیر سوال بسیار مهمی می باشد. ما هم در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی این سوال می پردازیم. با ما همراه شوید.

کاشت ناخن در دوران بارداری ضرر دارند؟

کاشت ناخن یکی از خدمات زیبایی پرطرفدار است. اما خانم های باردار برای انجام این کار سوالات زیادی می پرسند. به وجود آمدن تغییرات هورمونی در دوران بارداری، می تواند تب درونی خانم را گرم کرده و حساسیت بیشتری داشته باشند. با این وجود بسیاری از خانم ها در این دوران ناخن های خود را ژلیش و یا کاشت می کنند.

تحقیقات درباره کاشت ناخن در دروان بارداری

تا زمانی که تحقیقات و نظرات پزشکان به صورت نهایی در دسترس نباشد، سامان اطلاعات و تحقیقات سرطان وصیه می کند که در هنگام ژلیش چه در بارداری و چه غیر از آن بهتر است از اقدامات محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش و یا استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با فاکتور محافظت در برابر آفتاب بالا یا دستکش‌های بدون انگشت استفاده شود.
تا زمانی که بررسی‌های نهایی در دسترس نباشد، سرویس اطلاعات سرطان مرکز تحقیقات سرطان توصیه می‌کند هنگام مانیکور در سالن ناخن، اقدامات محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش و یا استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با فاکتور محافظت در برابر آفتاب بالا یا دستکش‌های بدون انگشت استفاده شود.

در صورتی که به دنبال سالن خوب برای کاشت ناخن در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

تحقیقات درباره کاشت ناخن در دروان بارداری

نکاتی برای مراقبت از ناخن در طول دوران بارداری

اگر قصد دارید در طول دوران بارداری کاشت ناخن را انجام دهید، با رعایت نکاتی می توانید احتمال بروز خطرات ناشی از عوارض جانبی آن را به حداقل برسانید:

  • به یاد داشته باشید، ممکن است اکنون در دوران بارداری بدن شما نسبت به ترکیباتی که در مواد اولیه کاشت ناخن وجود دارد حساسیت نشان دهد، حتی اگر قبلا این کار را انجام داده و مشکلی نداشته باشید.
  • بارداری بدن شما را آسیب پذیرتر و سیستم ایمنی بدن شما را ضعیف تر از قبل می کند. پس از کاشت ناخن دستان خود را به خوبی بشویید. از استنشاق گازی که هنگام کاشت ناخن تولید می شود خودداری کنید زیرا باعث بیماری و احساس حالت تهوع در شما می شود.
  • ناخن های خود را تمیز نگه دارید. اکنون در دوران بارداری شما بیشتر در معرض ابتلاء به عفونت های قارچی و باکتریایی در ناخن های خود هستید.

نکاتی برای مراقبت از ناخن در طول دوران بارداری

مشکلات ناشی از کاشت ناخن درطول دوران بارداری

با وجود این که هنوز هیچ مطلبی مربوط به این که کاشت ناخن می تواند برای نین و مادرش بعد باشد دیده نشده است. اما برخی از پزشکان مشکلات زیر را در دروان بارداری خانم ها ناشی از لاک و کاشت ناخن می دانند:

  • گفته می شود قرار گرفتن در فضایی که میزان تراکم استون در آنجا بسیار زیاد است، احتمال خطر سقط جنین را نیز افزایش می دهد.
  • تصور می شود اگر به دفعات در معرض حلال های مورد استفاده در کاشت ناخن قرار بگیرید، روی رشد جنین تاثیر گذاشته و احتمال تاخیر در رشد و ناتوانی در یادگیری افزایش می یابد.
  • همچنین به دلیل اینکه ناخن آکرلیاک طبیعی نیست احتمال افزایش خطر عفونت های باکتریایی و قارچی نیز افزایش می یابد.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *