نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت چگونه است؟

بعد از کاشت ابرو یکی از مواردی که می تواند به شما در نتیجه گیری بهتر کمک نماید نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت است که در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی این مورد می پردازیم. پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

توجه داشته باشید که طبق نظر پزشکان متخصص اصولی شستن ابرو ها بعد از کاشت می تواند در بهترین نتیجه به شما کمک کند. زمان بندی دقیق شستشو و نحوه شستن روزانه طبق تجویز پزشک بسیار مهم است.

بهترین زمان شستشو بعد از کاشت ابرو

اولین نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که بدانید بهترین زمان برای شستن ابروها دقیق چه زمانی است. از آنجایی که بعد از عمل پیوند ابرو، این ناحیه بسیار حساس است برای آسیب نرسیدن به ریشه‌های ابرو، این قسمت نباید در سه روز اول بعد از کاشت لمس شده یا شسته شود و آب به آن برسد. اولین شستشو باید زمانی باشد که ریشه‌های ابرو تثبیت شده باشند. فقط بعد از این زمان می‌توان با شستشوی ابرو به روند بهبودی کمک کرد. بهترین زمان برای انجام این کار بعد از 3 روز است.

در صورتی که به دنبال کلینیک کاشت ابرو در شیراز هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین مراکز و کلینیک ها در این زمینه را در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین زمان شستشو بعد از کاشت ابرو

مواد شوینده مناسب برای شستن ابرو بعد از کاشت

همانطور که قبلا هم گفته ایم شستن ناحیه کاشت ابرو بسیار ساس و انجام اصولی آن حائز اهمیت است. شستشو با لوسیون و شامپو هایی که توسط پزشک تجویز می گردد باید انجام شود. به منظور جلوگیری از گسترش پوسته‌های زخم، باید به این ناحیه بادقت، آب معدنی بدون گاز و تمیز اسپری شود. توجه داشته باشید که شوینده‌ی مناسب باید گلیسیرینه، بدون رنگ و بدون بو باشد.

دمای مناسب آب برای شستشوی ابرو بعد از کاشت

ابروها نباید با آب خیلی یخ یا خیلی داغ شسته شوند. همچنین توجه داشته باشید که میزان فشار آن در زمان شستن ناحیه جراحی بسیار مهم است. ابروهای تازه کاشته شده باید با آب ولرم شسته شوند. شستن با دمای مناسب به برطرف شدن لکه‌ها و رشد سریع‌تر مو کمک می‌کند.

دمای مناسب آب برای شستشوی ابرو بعد از کاشت

حمام رفتن و استحمام بعد از کاشت ابرو

ممکن است هر پزشکی زمانبندی مختلفی برای این کار داشته باشد، اما این مورد به نحوه‌ی حمام کردن شما بستگی دارد. اما به طور کلی توصیه می‌شود که تا 1 هفته بعد از کاشت ابرو استحمام نکنید و وقتی که دوش می‌گیرید به صورتتان فشار وارد نکنید و از ماساژ دادن ناحیه‌ی کاشت خودداری کنید.

کلام آخر

در ایخم مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت پرداخته ایم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پبگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *