ورم بعد از تزریق ژل

ورم بعد از تزریق ژل را چگونه از بین ببریم؟

در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی ورم بعد از تزریق ژل و نحوه کاهش دادن آن می پردازیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

یکی از پرطرفدارترین کارهای زیبایی کهن در بین خانم ها رواج پیدا کرده است، تزریق ژل به لب است. هر کار زیبایی یا درمانی به دلیل تهاجمی یا حتی نیمه تهاجمی بودن آنف عارضه های را نیز به همراه خود دارد. ورم بعد از تزریق ژل به دلیل وارد شدن مواد به لب ها تورم ایجاد می نماید. ما در ادامه در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

ورم ایجاد شده بعد تزریق ژل به لب

گاهی اوقات ممکن است تزریق ژل عوارض جانبی همراه داشته باشد که یکی از شایع‌ ترین آنها ورم است. این ورم طبیعی بوده و در حدود 3 الی 6 روز زمان برای رفع آن لازم است. راهکارهای از بین بردن ورم های تزریق ژل به لب جزو مراقبت‌ های بعد از این عمل زیبایی محسوب می‌ شوند و شما باید نکاتی را رعایت کنید تا بهبودی زودتر حاصل شود.در صورتی که به دنبال دکتر تزریق ژل در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

ورم ایجاد شده بعد تزریق ژل به لب

راه های کاهش ورم بعد از تزریق ژل

موراد زیر طبق نظرا پزشکان به شما در کاهش ورم های ناشی از تزریق زل در لب ها تاثیرگذار است:

  • به خانم‌ها توصیه می‌شود در صورتی که تزریق فیلر روی صورت انجام گرفته است قبل از مصرف هرگونه لوازم آرایشی با پزشک خود مشورت کنید.
  • توصیه می‌شود از خاراندن، مالش و اعمال فشار بر مناطقی که تزریق ژل صورت گرفته است به شدت اجتناب کنید.
  • مصرف آناناس تازه قبل و بعد از انجام تزریق فیلر ، به کاهش تورم و کبودی کمک می‌کند.
  • اگر تبخال زده‌اید چند روز قبل از تزریق ژل به پزشک خود اطلاع دهید تا دارو‌های لازم را برای پیشگیری از افزایش و شیوع آن تجویز کند.

تورم بعد از تزریق ژل چه مدت طول میکشد؟

تورم بعد از تزریق ژل ممکن است بین چند ساعت تا چند روز طول بکشد و احتمال اینکه طولانی تر بشود هم وجود دارد که باز هم بستگی به فاکتورهای زیادی دارد.

تورم بعد از تزریق ژل چه مدت طول میکشد؟

کلام آخر

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با ورم بعد از تزریق ژل و نحوه کاهش آن آشنا کنیم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *