میکرونیدلینگ بعد از بوتاکس

میکرونیدلینگ بعد از بوتاکس

یکی از سوالات پرتکرار در بین افراد این است که میکرونیدلینگ بعد از بوتاکس امکان پذیر است یا خیر؟ آیا استفاده از این تکنیک با خطری روبرو می شود یا نه؟ ما در این مطلب از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی این سوالات می پردازیم.

میکرونیدلینگ بعد از بوتاکس ممکن است؟

همان طور که می دانید میکرونیدلینگ یک روش برای پاکسازی پوست است که این تکنیک به صورت کم تهاجمی انجام می شود و با این وجود دارای درد و خونریزی اندک است. میکرونیدلینگ باعث پاکسازی پوست به صورت عمقی می شود و استفاده از این شیوه برای پاکسازی پوست امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

در صورتی که به دنبال دکتر تزریق بوتاکس در شیراز هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات بهترین پزشکان در این زمینه را درج کرده ایم.

میکرونیدلینگ بعد از بوتاکس ممکن است؟

عوارض میکرونیدلینگ و بوتاکس چیست؟

بوتاکس با استفاده از داروی خاصی انجام می‌ شود که استاندارد بودن آن بسیار مهم می باشد. در صورتی که از بوتاکس غیر مجاز استفاده شود، عوارض خطرناکی را به دنبال دارد. همچنین مهارت و دقت پزشکی نیز اهمیت زیادی دارد. میکرونیدلینگ نیز یکی دیگر از روش های زیبایی است که باید حتماً توسط پزشک متخصص انجام شود؛ زیرا عمق نفوذ سوزن‌ ها اهمیت بالایی دارد. همچنین کار باید در مکانی استریل انجام شود تا از بروز عفونت جلوگیری گردد. لازم به ذکر است که پس از انجام این کارهای زیبایی باید مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ را انجام داده تا از بروز عوارض جانبی پیشگیری نمائید.

عوارض میکرونیدلینگ و بوتاکس چیست؟

عوارض میکرونیدلینگ بعد از بوتاکس

پس از تزریق بوتاکس یکی از مراقبت هایی که باید برای جلوگیری از بروز عارضه های بوتاکس انجام شود، پرهیز از ماساژ دادن صورت و یا فشار وارد کردن به عضله هایی است که بوتاکس در آنها تزریق شده است. زیرا در این صورت ماده بوتاکس تزریق شده در صورت ممکن است که جا به جا شود که جا به جا شدن بوتاکس بسیار خطرناک است و ممکن است که باعث بروز عارضه هایی مانند: آسیب دیدن بافت های مجاور و یا دفرمه شدن صورت و عضله شود.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با میکرونیدلینگ بعد از بوتاکس و عوارض آن آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *