بارداری بعد از لیپوماتیک

بارداری بعد از لیپوماتیک

یکی از سوالاتی که از بسیاری از زیباجویان عزیز می پرسند این است که بارداری بعد از لیپوماتیک امکان پذیر است یا خیر؟ ما نیز در این مطلب از وب سایت رسمی پوست و مو در این خصوص صحبت خواهیم کرد با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

بارداری بر نتیجه عمل لیپوماتیک چه تاثیری خواهد گذاشت؟

یکی از دغدغه های خانم هایی که عمل های زیبایی و تناسب اندام انجام داده اند تاثیر و تغییرات احتمالی آن عمل در انتهای کار است. با توجه به این که به نظر می رسد بارداری می تواند تهدید خطرناکی برای اندام شما باشد. ما طبق نظر جراح لیپوماتیک در شیراز به شما برخی نکات را خواهیم گفت که با رعایت کردن آن ها می توانید فرم بدن خود را حفظ نمایید.

تاثیر لیپوماتیک بر بارداری چیست؟

حاملگی می تواند موجب بروز سلولیت ها و یا ترک های های پوستی در نواحی مختتلف بدن مانند باسن، سینه و شکم می گردد. که هیچ کدام از این ها ارتباطی با جراحی لیپوماتیک نداشته و در کاهش و یا افزایش این عوارض نمی تواند اثرگذار باشد.

تاثیر لیپوماتیک بر بارداری چیست؟

طبیعی است که خانم ها در دوران بارداری افزایش وزن داشته باشند. اما کسانی که قبلا لیپوماتیک انجام داده اند بعد از زایمان کاهش وزن چشم گیری نیز خواهند داشت. معمولا در بیشتر موارد اندام این افراد بعد از زایمان اثری از بارداری را نشان نخواهد داد. چربی هایی که در طی عمل لیپوماتیک از ناحیه شکم و پهلو خارج شده اند در دوران بارداری و پس از زایمان به حالت قبل باز نمی گردد. مراقبت از تغییرات وزنی و رعایت رژیم غذایی بعد از زایمان به نگهداری از نتیجه لیپوماتیک بسیار کمک می کند.

توصیه پزشکان برای لیپوماتیک و بارداری

با گذشت زمان و بالا رفتن سن، تغییرات در بدن نیز افزایش پیدا می کند. اما با این وجد تاثیر و نتیجه لیپوماتیک از بین نخواهد رفت. اما توصیه پزشکان بر این اساس است که در صورتی که بارداری ناگهانی و یا برنامه ریزی شده پیش نیاید بهتر است انجام لیپوماتیک بعد از بارداری بهترین انتخاب ممکن است.
در حالت ایده آل جراحان توصیه می کنند افرادی که احتمال بارداری در آینده را دارند تا آن زمان از انجام لیپوماتیک خودداری کنند و فعلا دست نگه دارند.

توصیه پزشکان برای لیپوماتیک و بارداری

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم شما را با بارداری بعد از لیپوماتیک و عوارض آن آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *