ورم بعد از جراحی سانترال لب

ورم بعد از جراحی سانترال لب

ورم بعد از جراحی لیفت سانترال لب یکی از عارضه های طبیعی این جراحی است که در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی دلایل ترم بعد از لیفت لب می پردازیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

جراحی سانترال لب یکی از عمل های پرفدار در بین خانم ها است. چرا که جراح طی این عمل به تغیر شکل و حجیم کردن لب بالایی می پردازد. در این جراحی بدون نیاز به بیهوشی و طی بیحسی موضعی می توان در کمترین زمان ممکن عمل را انجام داد. در صورتی که به دنبال جراح لیفت سانترال لب در شیراز هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین جراحان در این زمینه را قرار داده ایم.

در هر عمل زیبایی تهاجمی و یا کم تهاجم امکان بروز عارضه های بعد از آن طبیعی است. بعد از عمل لیفت سانترال لب نیز تورم ناشی از جراحی امری طبیعی بوده و ممکن است با توجه به تکنیک عمل و آناتومی بدن بیمار مدت متفاوتی خواهد ماند.

ورم بعد از جراحی سانترال لب

ورم بعد از سانترال لب چرا ایجاد می شود؟

برای حجیم سازی از طریق انجام لیفت سانترال لب باید پوست اطراف لب بالایی برش داده شود تا بتوان با کشیدن پوست و نزدیک کردن آن به پایه بینی به برجسته سازی آن کمک کرد. اگر انجام جراحی با بی دقتی انجام شود یا فرد به ماده ی تزریق کننده بی حسی حساسیت داشته باشد، ممکن است بعد از انجام انواع لیفت لب به صورت جراحی، در ناحیه اطراف لب ورم و کبودی ایجاد شود. ورم بعد از سانترال لب در اکثر موارد مشاهده نمی شود، البته اگر پزشک حاذقی انجام جراحی را به عهده گرفته باشد.

برای کاهش ورم بعد از سانترال لب چه باید کرد؟

بهبودی اولیه پس از انجام لیفت سانترال لب ممکن است 5 تا 7 روز طول بکشد. به طور معمول ورم بعد از سانترال لب در سه روز ابتدایی پس از جراحی در بدترین حالت خود قرار دارد. این می‌تواند باعث نگرانی زیبا جویان شود، اما شما می توانید این ورم را کنترل کنید، اگر به طور مرتب و مطابق دستور پزشک از کمپرس یخ استفاده نمایید.

برای کاهش ورم بعد از سانترال لب چه باید کرد؟

ورم لب بعد لیفت چقدر طول میکشد؟

تورم اغلب 2 هفته طول می کشد. در این مدت سعی کنید ورم را با استفاده از کمپرس سرد کاهش دهید و در طول شب با کمک چند بالش اضافی سر خود را بالا نگه دارید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم شما را با ورم بعد از جراحی سانترال لب و دلایل آن آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *