فرم مناسب برای جراحی بینی مردان

فرم مناسب برای جراحی بینی مردان | بهترین مدل بینی عملی مردانه

فرم مناسب برای جراحی بینی مردان یکی از مهم ترین جنبه های رنیوپلاستی در آقایان است. ظاهر بینی نباید صورت مردانه آنها را عضو کند. اگر یک قسمت بینی نیاز به کوچک شدن دارد، پشت یا پل بینی باید قوی و مستحکم باقی بماند تا از ظاهری تکه تکه شده و شیب دار جلوگیری شود.از این رو در این مقاله تلاش کرده ایم بهترین مدل بینی عملی مردانه را به شما معرفی کنیم.

نمونه جراحی بینی مردانه

قبل از هر چیزی بهتر است چند مدل از بهترین فرم های بینی در آقایان که توسط جراحان حرفه ای در این زمینه انجام شده است را مشاهده کنید:

نمونه جراحی بینی مردانه نمونه جراحی بینی مردانه نمونه جراحی بینی مردان نمونه جراحی بینی مردان

مشکلات شایع بینی در مردان

برخی از شایع ترین مشکلاتی که آقایان برای آنها باید بینی خود را عمل کنند شامل:

  • یک غوز استخوانی بر روی بینی
  • نوک بزرگ و کروی شکل
  • بینی کشیده
  • نوک سر پایین(به ویژه هنگام لبخند زدن)
  • سوراخ های یش از حد بزرگ
  • بینی با فرورفتگی بیش از حد
  • پل بیش از حد گسترده یا خیلی مسطح

مردان علاوه بر مسائل ژنتیک، به دلیل آسیب های ورزشی دچار زخم و شکستگی بینی شده و ممکن است بینی آنها دچار کجی و غضروف اضافی شود.

تفاوت های جراحی بینی مردان و زنان

رینوپلاستی یا جراحی بینی مردان هر روز طرفدار بیشتری پیدا می کند. به طوری که در نظرسنجی ها نشان داده شده که 1/3 از عمل های رینوپلاستی امروزه بر روی مردان است. اما آیا فرم مناسب برای جراحی بینی مردان را می شناسید؟ آیا بهترین جراح بینی مردانه را می شناسید؟ از عمده تفاوت های بین رنیوپلاستی خانم ها با آقایان همین فرم بینی آنها است.

تفاوت های جراحی بینی مردان و زنان

اهداف یک رینوپلاستی مردانه

فرم مناسب برای جراحی بینی مردان از پل یا تیغه شروع می شود و در یک مسیر شسته و رفته بدون پستی بلندی به نوک ادامه خواهد داشت. برای مردان، اصلا نباید یک بینی خوکی شکل و سر بالا درست شود؛ در عین حال که بینی آنها باید ظاهری جذاب، خوش قیافه داشته باشد. تعریف نوک بینی باید در مردان نسبت به زنان کمی قوی تر باشد و نباید بیش از حد اسکلتی یا استخوانی به نظر بیاید یا کروی و نافرم شود.

بهترین شکل بینی برای مردان

بهترین مدل بینی عملی مردانه باید به صورتی باشد که حالت طبیعی خود را حفظ کرده و در عین حال تمام مشکلات ظاهری و داخلی آن برطرف شود. همانطور که می دانید بینی مردان از بینی زنان بزرگ تر است پس در نتیجه فرم و مدل آن با فرم و مدل بینی زنانه باید متفاوت باشد. توجه داشته باشید نوک بینی مردان نباید زیاد بالا برود.ب ینی مردان نباید بیش از حد کوچک یا بیش از حد پهن و یا بیش از حد نازک شود.

آمادگی برای رینوپلاستی مردان

اگر تصمیم دارید این تغییر جدید هیجان انگیز را تجربه کنید و جراحی زیبایی بینی انجام دهید، شما باید یک آزمایش ساده که پزشک تجویز می کند برای بررسی سلامت عمومی خود داشته باشید. قبل از عمل از مصرف مشروبات الکلی پریز کرده و اگر داروی خاصی مصرف میکیند حتما با پزشک خود مطرح کنید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی مردان

همیشه یک دوره کوتاه تورم و در برخی مواقع خونریزی پس از جراحی رینوپلاستی وجود دارد. شما باید به دقت همه دستورالعمل های ارائه شده توسط دکتر را به منظور دستیابی به بهترین نتایج، دنبال کنید. استفاده از داروهای مسکن، آنتی بیوتیک های قوی و دارو برای کاهش تورم بلافاصله پس از جراحی باید شروع شود. پس از اتمام عمل جراحی زیبایی بینی، پزشک یک اسپلینت را برای نگه داری ایمن بر بینی قرار می دهد. بهترین توصیه  دو تا سه روز استراحت در رختخواب است. تقریبا پنج تا هفت روز پس از عمل جراحی زیبایی بینی، اسپلینت برداشته شده و می توان نوار گوشتی رنگ روی بینی را عوض کرد.

اشتراک‌گذاری