تزریق ژل و نکات طلایی که درباره آن باید بدانید!

تزریق ژل و نکات طلایی که درباره آن باید بدانید!

این روزها تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی در نظر گرفته می شود. با معرفی بهترین برندهای ژل در ایران می توانید به راحتی تصمیم به انجام این کار بگیرید. ژل های متنوی در بازار وجود دارند که مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا نیز هستند. ژل های صورت راهکاری طولانی مدت اما موقتی برای بهبود صورت و یا بدن شما است. در این نقاله تلاش کرده ایم تمام نکاتی که درباره این ماده باید بدانید را توضیح دهیم.

ژل صورت چیست؟

ژل های صورت به عنوان موادی طولانی مدت اما موقتی در جهت کاهش چین و چروک، افزایش حجم لب، زاویه سازی فک و صورت، پر کردن برخی از نواحی فرو رفته پوست بدن و صورت و … مورد استفاده قرار می گیرند. ژل های صورت در مناطقی که با افزایش سن چربی و کلاژن آنها کم شده است، موجب پر شدن چین و چروک ها خواهد شد. اسید هیالورونیک یک ژل طبیعی است که در بدن شما وجود دارد. اما برای کسانی که به موجب افزایش سن این ماده در بدنشان کم شده می توان از ژل ها استفاده کرد. اگر تصمیمی به این کار دارید اما نمی توانید دکتر خوب برای تزریق ژل لب روسی در شیراز را پیدا کنید به لینک درج شده مراجعه نمایید.

ژل صورت چیست؟

ژل ها را می توان برای خط لب، لب های نامتقارن، افزایش حجم لب و تکمیل زیبایی دندان با ایجاد یک قاب زیبا در اطراف دندان ها مورد استفاده قرار داد.

لیست ژل های مورد تایید وازرت بهداشت

از برندهای معتبر ژل که در داخل ایران نمایندگی دارند و در کلینیک های زیبایی شیراز تزریق می شوند میتوان به برندهای زیر اشاره کرد:

ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان آمریکا

ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا از ابتدای سال 96 با برچسب تاییدیه وزارت بهداشت ارائه شد. نکته مثبت این برند این است که از مجرای قانونی وارد کشور می شود، این یعنی به اصالت آن اطمینان است.

ژل ژوویدرم

ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا

از کاربردهای ژل آلیاکسین که ایتالیایی است می توان به آبرسانی عمیق، بالا بردن قابلیت کشسانی پوست و کاملا ایمن به همراه نحوه تزریق آسان صحبت کرد. این فیلر فرم دهی و حجم دهی قابل توجهی ایجاد می کند و انواع مختلفی دارد مانند: GP، SR، FL و EV.

ژل آلیاکسین

Stylage ساخت کشور فرانسه

ژل های استایلج ساخت لابراتوآر Vivacy فرانسه، برچسب تاییدیه وزارت بهداشت و سریال نامبر قابل استعلام از وزارت بهداشت را دارند.

Stylage

مزو ژل پروفایلو

مزو پروفایلو مانند ژوویدرم بر پایه اسید هیالورونیک تولید شده است. پروفایلو رطوبت رسانی قوی دارد و روی افتادگی و پیری پوست نیز تاثیرگذار خواهد بود. پروفایلو در یک دوره 28 روزه در پوست می ماند تا به تولید کلاژن و الاستین کمک کند. نکته قابل توجه این است که برخلاف فیلرهای دیگر پروفایلو برای حجم دهی به کار نخواهد رفت.

مزو ژل پروفایلو

کاربردهای تزریق ژل زیبایی چیست؟

  • زاویه سازی فک
  • فرم ‏دهی لب، گونه و چانه
  • از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز
  • بهبود گود افتادگی و تا حدی تیرگی زیر چشم
  • بهبود خط خنده، چین‏ و چروک ‏های عمیق اطراف لب

عوارض جانبی ژل های تزریقی چیست؟

به صورت کلی اگر از برند مود تایید وزارت بهداشت استفاده کنید عواض شدیدی نخواهید داشت. طبق شنیده ها عوارض این کار شامل: قرمزی، تورم، درد، حساسیت به لمس، استحکام، لک، کبودی، تغییر رنگ و خارش در محل تزریق باشد. نکته قابل توجه این است که این عوارض حداکثر تا 14 روز بیشتر ادامه پیدا نمی کنند.

نتایج تزریق ژل صورت چگونه است؟

به طور کلی نتایج اکثر ژل های تزریقی موقتی هستند؛ معمولاً از چند ماه تا یک سال نیز ماندگاری خواهند داشت. اما ماندگاری این مدت بسته به برند انتخابی و مواد سازنده آنها بستگی دارد.

مراقبت بعد از تزریق ژل

  • تا 24 ساعت از حرکات شدید و یا فشار روی ناحیه تزریق‎ شده پرهیز کنید.
  • 2 روز بعد از تزریق ژل، استفاده از کمپرس سرد صورت باعث تسریع از بین رفتن کبودی و تورم می ‏شود.
  • 72 ساعت از قرار گرفتن در گرما و نور شدید آفتاب خودداری کنید.
  • یک هفته از خوابیدن روی صورت پرهیز کنید.
اشتراک‌گذاری