زاویه سازی فک و صورت یا مادلینگ چهره چیست و چه معایبی دارد؟

زاویه سازی فک و صرت با استفاده از تکنیک تزریق چربی و ژل به عنوان بهترین روش بهبود انحناهای صورت است. به این تکنیک در اصطلاح کانتورینگ یا مادلینگ چهره نیز گفته می شود. به گفته پزشکان متخصص به کمک زاویه سازی فک می توانند مرز بین صورت و گردن را بهتر کرده تا غبغب یا افتادگی چانه به چشم نیاید. حتی می توانند با تکنیک های خود کاری کنند که چانه باریک تر به نظر برسد.

عکس های قبل و بعد زاویه سازی

با مشاهده عکس های قبل و بعد این تکنیک راحت تر می توانید در جهت انجام آن تصمیم بگیرید:

عکس های قبل و بعد زاویه سازی عکس های قبل و بعد زاویه سازی

زاویه سازی فک و صورت چیست؟

زاویه سازی فک که به Orthognathic نیز معروف است، به معنی تقسیم و فک می باشد. این تکنیک به عنوان موثرترین روش مادلینگ چهره و بهبود زوایای صورت در نظر گرفته می شود. تحت این تزریق میتوان به بازگردانی حجم از دست رفته صورت یا اختلالات مادرزادی به منظور زیبایی هدف زاویه سازی فک و صورت کمک کرد. همچنین به درمان چروک های صورت در این ناحیه نیز کمک میکند. تنها نکته قابل توجه این است که باید از پزشک حرفه ای زاویه سازی صورت برای دیدن نتیجه بسیار عالی کمک بگیرید که اسامی آنها به همراه آدرس و شماره تماس در لینک درج شده قرار گفته است.

بهترین ژل برای زاویه سازی صورت کدام است؟

ژل های مختلفی در بازار برای تزریق در ناحیه فک و صورت شما وجود دارد که هر کدام بسته به مواد سازنده میزان ماندگاری مختلفی دارند. بهترین مارک ژل برای تزریق صورت ژوویدرم، رستیلن و … است. اگر در انتخاب برند ژل برای مادلینگ چهره دچار گمراهی شده اید توصیه می کنیم از بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس در شیراز که اطلاعات آدرس و شماره تماس آنها در لینک درج شده قرار گرفته است کمک بگیرید.

بهترین ژل برای زاویه سازی صورت کدام است؟

زاویه سازی فک و صورت برای کدام نوع صورت مناسب است؟

این روش عموما برای صورت های چاق، صورت هایی با شکل هندسی گرد و صورت های لاغر مورد استفاده قرار میگیرد. اما موارد کسانی که چانه های کوچکی دارند یا میخواهند غبغب آنها به چشم نیاید نیز می توانند از این تکنیک استفاده نمایند.

معایب زاویه سازی صورت

هر روش زیبایی در کنار مزایا، معایبی نیز به همراه خواهد داشت. اما مهم این است که بدانیم معایب زاویه سازی میتواند به صورت ما آسیبی وارد کند یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که معایب مادلینگ هره هیچ تاثیری در سلمت صورت شما ندارند به شرطی که از ژل و یا فیلر مورد تایید پزشک استفاده کنید.

  • ماندگاری دائمی ندارد.
  • تا چندین هفته ورم و کبودی در صورت باقی می‌ماند.
  • چند هفته قادر به جویدن آسان نخواهید بود.

سن مناسب برای انجام زاویه سازی چقدر است؟

برخی از خدمات زیبایی چه با جراحی و چه بدون جراحی در سنین پایین مشکل ساز خواهد شد. به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند برای زاویه دار کردن صورت از 18 سالگی به بعد اقدام کنید.

مراحل زاویه سازی صورت

فرایندی که برای زاویه سازی صورت در در کلینیک های تخصصی انجام می شود شامل:

  1. به دلیل درد و سوزش حاصل از سرنگ حاوی فیلر، ابتدا محل مورد نظر با استفاده از کرم های بی حسی موضعی حاوی لیدوکائین سر می شود.
  2. بنا به صلاحدید پزشک و نظر متقاضی، فیلر حاوی ژل یا چربی پر می شود.
  3. قبل از انجام فرآیند تزریق، صورت به صورت کامل از طرف پزشک کانتور می شود.
  4. کانتور کردن صورت در زاویه سازی آن، به معنای بررسی صورت و انجام زاویه سازی به روشی که کل عیوب صورت پوشانده شود.
  5. سپس فیلر زیر پوست و در نواحی مشخص تزریق می شود.
اشتراک‌گذاری