تاثیر عمل بینی بر گونه

تاثیر عمل بینی بر گونه چیست؟

تا حالا به تاثیر عمل بینی بر گونه و حجیم شدن آن توجه کرده اید؟ در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی علت این امر می پردازیم. با ما همراه شوید.

تأثیر عمل بینی بر روی گونه‌ها

در واقع بعد از عمل بینی هیچ گونه تغییری در بافت و شگل گونه ها به وجود نخواهد آمد. شاید هم اکنون فکر کنید که عمل بینی هیچ گونه تاثیری روی گونه ها ندارد اشتباه می کنید. بسیاری از افراد بعد از جراحی گونه های برجسته و متقارنی را خواهند داشت. در واقع شما با جراحی بینی و کوچک کردن و فرم دهی آن باعث به چشم خوردن گونه‌هایتان می‌شوید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای عمل بینی در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

تأثیر عمل بینی بر روی گونه‌ها

مزایا عمل جراحی بینی بر روی گونه‌ چیست؟

در صورتی که این جراحی به صورت درست و اصولی تعیین گردد می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد. این موارد عبارت اند از:

  • گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوندپ
  • زیبایی گونه‌ها بیشتر به چشم می‌آید
  • اگر چال گونه دارید، بهتر دیده می‌شود
  • فرم گونه‌هایتان زیباتر می‌شود
  • و…

تأثیرات عمل بینی بر روی سایر اعضای چهره

از جمله تاثیرات مثبت عمل بینی روی دیگر اعضا چهره مانند لب و چشم امری بدیهی است. البته تأثیر عمل بینی بر لب به دکتر جراح پلاستیک و سلیقه شخص بستگی دارد. در واقع در اثر عمل بینی (مخصوصاً بینی‌هایی که به فرم سربالا جراحی می‌شوند) لب بالایی، بالا کشیده می‌شود و میانه آن فاصله بسیار کوچکی با لب پایین ایجاد می‌کند. این کار برای برخی‌ها معیار زیبایی بوده و دوست دارند، لب‌هایشان نیز تحت اثر عمل جراحی بینی قرار بگیرد. اما برخی دیگر این کار را نمی‌خواهند و به پزشک خود گوش زد می نماید که در حین عمل حتماً این نکته را رعایت کند که لب وی به سمت بالا کشیده نشود.

تأثیرات عمل بینی بر روی سایر اعضای چهره

از این که تا پایاین این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مقاله از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *