هایفوتراپی جایگزین لیفت صورت

داشتن پوستی شاداب و جوان یکی از خواسته های خانم ها و حتی آقایان است. این که هایفوتراپی جایگزین لیفت صورت است یا نه را در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی این مطلب می پردازیم. با ما همراه شوید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از راه های جدید داشتن پوستی جوان و شاداب است. انجام هایفوتراپی جایگزین لیفت صورت است. هایفو از امواج فراصوت متمرکز برای هدف قرار دادن لایه های زیرین پوست استفاده می کند که منجر به گرم شدن بافت این لایه از پوست می گردد و با گرم شدن پوست، سلولهای ناحیه مورد نظر آسیب می بییند. در صورتی که به دنبال دکتر متخصص برای انجام هایفوراپی در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

هایفوتراپی چیست؟

مزایای هایفوتراپی جایگزین لیفت صورت

مزایای هایفوتراپی که به عنوان جایگزین لیفت صورت شناخته شده است عبارت اند از:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن پوست گردن
  • لیفت گونه، ابرو و پلک
  • زاویه دار کردن فک
  • صاف کردن پوست

آیا هایفوتراپی جایگزین لیفت صورت می گردد؟

اولین و مهمترین دلیل برای برتری هایفوتراپی نسبتا به جراحی های لیفت صورت یر تهاجمی بودن این تکنیک است. اکثر افراد در مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی این مطلب را اذعان دارند، چرا که بسیاری افراد از خطرات جراحی، برش، خطرات بیهوشی، احتمال عفونت و خونریزی، درد و زخم و دوره بهبودی طولانی مدت از جراحی لیفت صورت هراس دارند و با ابتدا روشهای غیرجراحی جوانسازی پوست همچون هایفوتراپی به این روشها روی آورده اند.

آیا هایفوتراپی جایگزین لیفت صورت می گردد؟

هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

از آنجایی که هایفوتراپی جایگزین لیفت صورت در نظر گرفته می شود، ممکن است برای همه افراد در سنین های مختلف مناسب نباشد. به صورت کلی برای افراد بالاتر از 30 سال استفاده از هایفوتراپی مناسب است. از سوی دیگر هایفوتراپی برای افراد مبتلا به آکنه های شدید و یا کیستیک، عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه مد نظر و یا داشتن فلز در بدن مناسب نمی باشد.

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *