ابدومینوپلاستی همراه با سزارین

ابدومینوپلاستی همراه با سزارین یکی از درخواست هایی است که از پزشکان به جهت تغییر در تناسب اندام دیده می شود. ما نیز در این مطلب از وب سایت پوست و مو در این خصوص اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

در زمان بارداری اندام خانم ها حسابی تغییر کرده و به هم میریزد. از ای رو برخی از خانم ها به فکر انجام عمل ابدومینوپلاستی همراه با زایمان خود هستند. توجه داشته باشید که در این خصوص باید از جراح ابدومینوپلاستی در شیراز که اطلاعات آنها را در لینک درج شده قرار داده این مشورت نمایید. این عمل باید تحت نظر جراحان حرفه ای و با تجربه انجام شود تا از هر گونه آسیبی جلوگیری به عمل آید.

چه افرادی کاندید مناسبی برای ابدومینوپلاستی همراه با سزارین هستند؟

در صورتی که قصد دارید این جراحی را همزمان با عمل سزارین خود انجام دارید باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • مادرانی که قصد بارداری مجدد ندارند.
  • خانم‌هایی که در ناحیه شکم چربی زیادی ندارند.
  • خانم‌هایی که فاقد اضافه وزن هستند.
  • کسانی که دچار افتادگی شدید پوست در ناحیه شکم هستند.
  • خانم‌هایی که بیماری یا مشکل خاصی در دوران بارداری و یا زایمان نداشته‌اند.

خطرات ابدومینوپلاستی همراه با زایمان

ابدومینوپلاستی همراه با سزارین یک عمل تهاجمی است که احتمال به خطر افتادن سلامتی شما را بالا می برد. پس بهتر است در این خصوص نیز اطلاعات کامل داشته باشید:

  • خانم‌ها معمولاً پس از انجام عمل سزارین مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند و درد در ناحیه شکم، آنها را اذیت می‌کند. اگر ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین انجام گیرد این درد چند برابر شده و طاقت آن‌ها را طاق می‌کند.
  • در زمانی که زایمان انجام می‌گیرد، بافت‌های اطراف شکم بسیار پر خون هستند. با توجه به برش‌های متعددی که باید روی ناحیه شکم زده شود، این وضعیت اما ممکن است تا حد زیادی خونریزی را افزایش دهد و کاهش خون را که در این زمان به وفور دیده می‌شود، شدت بخشد.
  • از طرفی هنگامی که عمل سزارین انجام می‌شود به دلایل متعدد شکم هنوز اندازه واقعی خود را به دست نیاورده است و جراحی ابدو همزمان با زایمان می‌توانند نتیجه دلخواه را به همراه نداشته باشد.

خطرات ابدومینوپلاستی همراه با زایمان

مزایای انجام همزمان جراحی ابدومینوپلاستی با زایمان سزارین

مهم ترین مزایایی که انجام ابدومینوپلاستی همزمان با زایمان سزارین دارد، موارد زیر هستند:

  • دوره بهبودی و دوره نقاهت جراحی زیبایی شکم و زایمان سزارین در یک مرحله انجام می شود؛ در واقع به نوعی شما با یک تیر دو نشان زده اید. در طی یک عمل تمامی اقداماتی که لازم است را انجام خواهید داد و دوره بهبودی که حاصل شد شما شاهد هیچ گونه مشکل در ناحیه شکم نخواهید بود.
  • ایجاد برش در ناحیه پوست در یک مرحله: در طی عمل سزارین برش هایی زیر شکم افراد انجام می شود که جنین از آن مجرا خارج شود. همین برش ها کانالی می شود در جهت این که پوست اضافی زنان بعد از زایمان برداشت شود. بنابراین بعد ها نیازی نیست که دوباره برش هایی در نواحی شکمی زنان ایجاد شود.
  • بی خطر بودن و ایمنی همزمانی جراحی ابدومینوپلاستی و زایمان سزارین؛ بسیاری از بهترین متخصصی زنان و زایمان می توانند با تکیه بر تجربه و تخصص خود بهترین برنامه جراحی را طراحی کنند و با مهارت و توانمندی بالا آن ها را پیاده سازی کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با ابدومینوپلاستی همراه با سزارین آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مقاله از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *