کلینیک زیبایی مایا

کلینیک زیبایی مایا

چت آنلاین با کلینیک زیبایی مایا

کلینیک مایا با 7 سال سابقه درخشان و با هدف ارائه خدمات باکیفیت زیبایی شروع به فعالیت نموده است. این کلینیک مفتخر است با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا همراه با تیم پزشکی و کارشناسان متخصص در زمینه‌های مختلف زیبایی بهترین خدمات را ارائه نماید.

معرفی کلینیک زیبایی مایا در شیراز

کلینیک زیبایی مایا در شهر شیراز مشغول به کار است و با خدمات تخصصی خود در زمینه های مختلف زیبایی بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورند. این کلینیک از روز شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 13 تا 21 و همچنین روز پنجشنبه از ساعت 9 تا 14 خدمات خود را به مراجعین محترم ارائه می کند.

معرفی کلینیک زیبایی مایا در شیراز

خدمات تخصصی کلینیک زیبایی مایا

خدمات زیبایی توسط پزشک شامل مزوتراپی، بوتاکس (خط اخم، خنده‌موشی، لثه‌ای و …)، فیلر(حجم‌دهی لب، خط خنده و…)، میکرونیدلینگ، هایفو و … می‌باشد که همگی با استفاده از بهترین برندها و مرغوب‌ترین متریال موجود در بازار است.

بخش تناسب اندام کلینیک مایا مجهز به تکمیل‌ترین دستگاه‌های جنوب کشور نظیر کرایو، RF و کویتیشن می‌باشد که همگی ساخت معتبرترین کمپانی‌های دنیاست و باعث میشود شما بدون درد و‌ بی‌هوشی به اندام ایده‌آل خود برسید. همچنین تیم تخصصی و کارشناس تغذیه که علاوه بر نظارت به عملکرد دستگاه‌ها، برای رژیم درمانی نیز شما را همراهی میکنند.

آنچه که ما را متفاوت می سازد درمان قطعی ریزش مو‌ توسط متخصصان ماست که شامل پکیج PRP، مزوتراپی و کوکتل‌ های مو می‌شود.
سایر خدمات های کلینیک شامل فیشیال و لیزر می‌باشد. لیزر موهای زائد با دستگاه Alpha plus gold 2022 برای اولین بار در شیراز توسط کلینیک مایا انجام می‌شود. بدون درد، کولینگ بسیار قوی و با سه طول موج مختلف. پس از جلسه اول شاهد ریزش مو 70 درصدی خود می‌شوید. این دستگاه کوتاه‌ترین بازه زمانی درمان موهای زائد بدون آسیب به پوست را در بین دیگر دستگاه‌ها دارد.

فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای درمان و پیشگیری مشکلات پوستی است که کلینیک مایا با استفاده از بهترین متریال و دستگاه های پاکسازی عمیق پوست نظیر نوردرمانی، میکرودرم، پلاژن، هایفرکوئنسی و… بسته به نوع پوست شما، خدمات ارائه می‌دهد.
پکیج های درمانی بخش فیشیال مجموعه، مناسب افراد با صورت های جوش دار، منافذ باز، پوست با تیرگی زیر چشم، جای زخم، اسکار و جوش می باشد.

همانطور که میدانید بهترین راه انتخاب یک کلینیک خوب، مشاهده نمونه کارهای مراجعین سابق آن کلینیک می باشد، با این هدف پیشنهاد ما به شما مراجعه به اینستاگرام کلینیک زیبایی مایا mayaa_center و مشاهده نمونه کارهای این مجموعه می باشد که به شما در تصمیم گیری یاری می رساند.

خدمات تخصصی کلینیک زیبایی مایا

انجام تزریقات زیبایی کلینیک زیبایی مایا در شیراز

امروزه تزریقات بسیاری برای جوانسازی و رفع چین و چروک استفاده می شود. اما انتخاب بهترین کلینیک برای انجام این امور زیبایی در اولویت اول قرار دارد. پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی مایا است که با کادر تخصصی خود نتیجه ای قابل توجه را به وجود می آورد. تزریقات زیبایی با اهداف مختلفی صورت می گیرد این کلینیک میتواند با تکنیک های روز دنیا، شما را به هدفتان می رساند.

اطلاعات تماس کلینیک زیبایی مایا

آدرس: شیراز، فرهنگ شهر، نرسیده به کسایی، ساختمان دردانه، ورودی 2، طبقه 3، واحد 32

شماره تماس: 09175099993

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *