کاهش وزن بعد از لیپوماتیک

کاهش وزن بعد از لیپوماتیک

یکی از سوالات رایج در بین زیباجویان کاهش وزن بعد از لیپوماتیک است که در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو درباره آن صحبت می کنیم. با ما همراه شوید..

عمل لیپوماتیک یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی برای کانتورینگ بدن و خلاص شدن از شر چربی های سخت است. اما یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کنند میزان کاهش وزن و سایر بعد از لیپوماتیک است. در همین ابتدا بگوییم که عمل لیپوماتیک یک روش کاهش وزن نیست اما می تواند کاهش وزن را به همراه داشته باشد.

میزان کاهش وزن بعد از لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از اصلی ترین روش های خارج کردن چربی های سخت بدن است که می تواند تا حدودی با کاهش وزن همراه شود. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) روش لیپوماتیک را برای تخلیه نهایتا 5 لیتر چربی تایید کرده است. علیرغم تعیین این عدد به عنوان سقف حجم چربی تخلیه شده، این مقدار یک عدد استاندارد برای همه بیماران نیست. در صورتی که به دنبال یک جراح لیپوماتیک در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

میزان کاهش وزن بعد از لیپوماتیک

لیپوماتیک برای کسانی که به دنبال تغییر ظاهر بدنشان هستند، یک روش بسیار قابل قبول به شمار می‌رود. جراحی لیپو با تغییر ظاهر و کانتورینگ بدن، دستیابی به یک ظاهر و سایز بهتر را برای بیمار ممکن می‌کند. بعلاوه با روش لیپوماتیک می‌توانید از پوشیدن لباس‌های دلخواهتان لذت ببرید!

میزان کاهش سایز بعد از لیپوماتیک

در نظر داشته باشید که میزان تخلیه چربی در این جراحی با توجه به وضعیت بیمار و آناتومی بدن وی توسط جراح انجام می شود. به طور کلی توصیه می‌شود که برای حداقل‌سازی خطر بروز مشکلات ناشی از لیپوماتیک، بیش از 5 لیتر چربی در هر جلسه جراحی تخلیه نشود؛ همین مقدار تقریبا به منظور کاهش 2 تا 4 سایز لباس است.

میزان کاهش سایز بعد از لیپوماتیک

حفظ نتایج لیپوماتیک

روش های مختلفی برای حفط نتایج لیپوماتیک وجود دارد که با توجه کردن به آن می توانید ماندگاری نتایج جراحی را افزایش دهید:

  • وزن خود را ثابت نگه دارید
  • مرتب وزرش کنید
  • غذای سالم و مقوی بخورید
  • از خوردن فست فود ها و غذای چرب تا حد امکان خودداری کنید.
  • روزانه به اندازه کافی آب بخورید
  • مصرف الکل را کم یا قطع کنید
  • میزان استرس خود را کاهش دهید

کاهش وزن در روش لیپوساکشن چقدر است؟

بیماران معمولا بیش از آنکه شاهد کاهش وزن باشند، با کاهش سایز لباس یا دور کمر (ناحیه تحت درمان) مواجه می‌شوند. اما لیپوماتیک تا حدودی به کاهش وزن نیز کمک خواهد کرد.

کلام آخر

در این مقاله به سوال کاهش وزن بعد از لیپوماتیک و روش حفظ کردن آن پاسخ داده ایم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *