ورم بعد از اندولیفت

ورم بعد از اندولیفت و راه های کاهش آن

در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی ورم بعد از اندولیت و روش های کاهش آن می پردازیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

آیا ورم بعد از اندولیفت طبیعی است؟

بله. یکی از عارضه هایی که در نواحی مختلفصورت بعد از انجام اندولیفت به وجود می آید ورم است. این عهارضه بسیار طبیعی می باید و طبق نظر پزشکان متخصص اندولیفت در شیراز، التهابات پوستی از یک هفته بعد شروع شده و تا 3 هفته ازبین رفتن آن طول می کشد.

آیا ورم بعد از اندولیفت طبیعی است؟

علت ورم بعد از اندولیفت چیست؟

تمام خدمات زیبایی ارای عارضه هستند. لیزر اندولیفت نیز از آنجایی که یکی از بروزترین دستگاه های لیزر برای جوانسازی صورت شناخته شده است این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده. اما علت ورم بعد از استفاده از این دستگاه را می دانید؟روش کار اندولیفت به این صورت است که یک فیبر لیزر با طول‌موج 1470 نانومتر که به نازکی مو وارد ناحیه سطحی پوست شده و در کنار ذوب چربی سبب تحریک تولید کلاژن در پوست می‌شود که همین اتفاق، علت اصلی ورم بعد از اندولیفت است.

راه های درمان ورم بعد از اندولیفت چیست؟

راه های مختلفی برای پیشگیری و کاهش ورم های ایجاد شده در نواحی مختلف از جمله خط فک، چانه، اطراف دهان، غبغب و …. وجود دارد که طبق نظر پزشکان مطرح گردید است:

  • آرایش نکنید: سعی کنید به مدت یک هفته الی ده روز از آرایش کردن بپرهیزید.
  • روی کمر بخوابید: تا جای ممکن تنها بخوابید و از وارد کردن هرگونه فشار بر روی صورت خود دوری کنید.
  • از ضد آفتاب استفاده کنید:  بنابراین برای جلوگیری از مشاهده هرگونه عوارض جانبی مانند ورم و قرمزی حتماً از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.
  • ورزش ممنوع: به مدت یک هفته از انجام ورزش و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.
  • از کمپرس یخ استفاده کنید: می‌توانید برای آرام کردن پوست خود و کاهش ورم بعد از اندولیفت از کمپرس یخ در ناحیه تحت درمان استفاده کنید.

راه های درمان ورم بعد از اندولیفت چیست؟

ورم بعد از اندولیفت چند روز ادامه دارد؟

تقریبا از هفته دوم به بعد میزان چشم گیری از ورم ناشی از لیزر اندولیفت از بین می رود. بعد از هفته دوم الی سوم می تواند شاهد بهبودی کامل ورم ها بود.

آیا کبودی بعد از لیزر اندولیفت طبیعی است؟

بله، با توجه به اینکه لیزر اندولیفت از گرمای زیاد برای درمان استفاده می‌کند، شاهد کبودی بر روی پوست خواهید بود. ممکن است برخی از کبودی‌ها تنها یک سوختگی خفیف باشند که پس از گذشت یک هفته، بهبود پیدا می‌کنند. برای درمان کبودی‌های واقعی به زمان بیشتری نیاز است.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با ورم بعد از اندولیفت و راه های درمان آن آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *