ماندگاری اسکالپ سر

مدت ماندگاری اسکالپ سر چقدر است؟

یکی از سوالات رایج که از ما پرسیده می شود این است که مدت ماندگاری اسکالپ سر چقدر است؟ به همین جهت در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو این سوال را بررسی می کنیم. با ما همراه شوید.

مدت ماندگاری اسکالپ سر چقدر است؟

در واقع میزان ماندگاری این تکنیک بسته به نوع پوست سر شما بین یک سال و نیم تا سه سال متغییر است. البته که در برخی از افراد ماندگاری بیشتر از سه سال نیز دیده شده است. این تکنیک را جز دسته تنیک های آرایش دائم به حسب می آروند چرا که نیاز به تمدید سالانه ندارد. مواردی که می تواند روی مدت زمان ماندگاری اسکالپ تاثیرگذار باشد را معرفی می کنیم.

در صورتی که به دنبال مرکز تخصصی اسکالپ سر در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید. در لینک درج شده اسامی بهترین و معتبرترین مراکز تخصصی در این زمینه معرفی شده است.

مدت ماندگاری اسکالپ سر چقدر است؟

آیا اسکالپ سر دائمی است؟

در واقع به هر روشی که نیاز به تمدید سالانه نداشته باشد روش دائمی گفته می شود. اسکالپ سر نیز همانظور که قبل تر گفتیم به دلیل این که بین بازه 1.5 سال تا 3 سال ماندگاری دارد جز تکنیک های آرایش دائم محسوب می گردد.

سه عامل تاثیرگذار بر روی مدت ماندگاری اسکالپ سر

با رعایت موارد زیر می توانید میزان ماندگاری این تکنیک زیبایی را افزایش دهید:

در انتخاب تکنسین میکرواسکالپ دقت کنید

انتخاب مرکز و تکنسین متخصص در این زمینه بسیار مهم است. این که فرد توانایی انجام این کار را با مهارت بالا داشته باشد می تواند در ماندگار و حتی نتیجه کار تاثیرگذار باشد. فراموش نکنید که انتخاب فرد متخصص در این زمینه می‌تواند نتایج بهتر و ماندگارتری را برای شما به دنبال داشته باشد.

جوهر با کیفیت و متناسب با نوع پوست استفاده کنید

استفاده از جوهر با کیفت و متنساب با پوست سر شما که با توجه به تشخیص تکنسین ها اتفاق می افتد می تواند در افزایش ماندگاری این تکنیک تاثیرگذار باشد.

شما نیز به صورت مستقیم در میزان ماندگاری این روش تأثیر دارد. تکنسین باید مطابق با رنگدانه پوست شما نسبت به استفاده از جوهر مناسب اقدام کند. انتخاب رنگ صحیح می‌تواند سبب افزایش ماندگاری اسکالپ سر شود.

در معرض نور خورشید قرار نگیرید

قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید سبب کاهش ماندگاری اسکالپ سر می‌شود. در صورتی که مجبور به رفتن به زیر نور خورشید هستید حتماً با روش‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم از پوست سر خود محافظت کنید چرا که قرار گرفتن مداوم در برابر نور فرابنفش (UV)، روند محو شدن اسکالپ سر را سرعت می‌بخشد.

مراقبت‌ های پس از اسکالپ سر بر روی ماندگاری آن تاثیر دارد؟

بله رعایت نکات مراقبتی بعد از انجام اسکالپ سر نه تنها در نتیجه درمان شما بسیار موثر است، بلکه می تواند میزان ماندگاری آن را نیز افزایش دهد.

مراقبت‌ های پس از اسکالپ سر بر روی ماندگاری آن تاثیر دارد؟

کلام آخر

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با مدت ماندگاری اسکالپ سر و راه های افزایش آن آشنا کنیم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *