لیزر موی زائد در دوران شیردهی

در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی عوارض لیزر موی زائد در دوران شیردهی می پردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

بیشترین تغییرات در دوران شیردهی چیست؟

سریعتر‌ شدن رشد موها، ضخیم و زبر شدن موهای سر، بدن و صورت، مستعد شدن موها برای موخوره و شکننده شدن، چرب یا خشک شدن موها، جوش و آکنه‌های بارداری و همچنین بروز لکه‌های قهوه‌ای و تیره در سطح پوست صورت به عنوان بیشترین تغییرات هورمونی در این دوران شناخته شده است. در صورتی که به دنبال کلینیک لیزر خوب در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بیشترین تغییرات در دوران شیردهی چیست؟

تاثیر لیزر موی زائد در دوران شیردهی

اشعه های لیزر در مدت زمان معین، روی سطح پوست و موها تاثیر می گذارد. میزان نفوذ اشعه لیزر به پوست تا رسیدن به پیاز مو است. بنابراین با لیزر، هیچ گونه آسیبی به اعضای درونی بدن و حتی روال شیردهی بانوان نخواهد زد.

آیا لیزر موهای زائد در دوران شیردهی مجاز است؟

بله. لیزر موی زائد طی دوران شیردهی، هیچ گونه مشکلی ندارد. البته بهتر است اجازه دهید چندین ماه از زمان زایمان بگرد تا تغییرات هورمونی کاهش پیدا کند. در ماه های اولیه ی پس از زایمان همچنان نوسانات هورمونی.درون بدن وجود داشته و در صورتی که بدن به تعادل هورمونی لازم نرسیده باشد.

آیا لیزر موهای زائد بر روی کیفیت شیر تاثیری دارد؟

لیزر موهای زائد نمی تواند روی کیفیت شیر تاثیر گذار باشد. برخی مادران تصور می کنند لیزر موهای زائد می تواند کیفیت شیر را تحت تاثیر قرار داده و شیر برای نوزاد مضر باشد. چنین چیزی به هیچ عنوان صحت نداشته و لیزر موهای زائد هیچ تاثیری روی شیر و کیفیت آن ندارد.

آیا لیزر موهای زائد بر روی کیفیت شیر تاثیری دارد؟

چند وقت بعد زایمان میشه لیزر کرد؟

در صورتی که باردار هستید، یا در حال شیر دادن به نوزادتان هستید، بهتر است تا مدتی از انجام لیزر موی زائد صرف نظر کنید، در چنین شرایطی حتی اگر به بهترین کلینیک‌ها نیز مراجعه کنید، پزشکان متخصص از شما خواهد خواست زمان دیگری برای لیزر اقدام کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با لیزر موی زائد در دوران شیردهی آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *