سرکه برای لاغری مفید است؟

سرکه برای لاغری مفید است؟

یکی از سوالاتی که در بین خانم ها و آقایان بسیار مطرح می شود، این است که آیا سرکه برای لاغری مفید است؟ ما در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو در این خصوص صحبت می کنیم. با ما همراه شوید.

آیا سرکه برای لاغری مفید است؟

خواص سرکه سیب نه تنها برای لاغری بلکه برای ضدعفونی کردن، کاهش قند، کلسترول و ایجاد حس سیری نیز مفید و موثر است. تحقیقات نشان داده است که سرکه سیب مزایای بسیاری مانند پایین آوردن قند خون دارد اما آیا اضافه کردن سرکه سیب به رژیم غذایی موجب کاهش وزن هم می‌شود؟

آیا سرکه برای لاغری مفید است؟

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری

یکی از سوالات که مطرح می شود زمان مناسب برای مصرف سرکه سیب است. بهتر است برای لاغری سرکه سیب را پیش از وعده های غذایی مصرف نمایید. شما می توانید یک تا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را در مقداری آب حل کرده و میل نمایید. همچنین می‌توان از سرکه سیب در تهیه سس سالاد و یا در غذای خود استفاده کنید تا خاصیت چربی سوزی آن اثر بگذارد.

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری

بسیاری از افراد خوردن سرکه سیب قبل از خواب برای لاغری را موثر می دانند؛ اما در حقیقت با خوردن سرکه سیب قبل از خواب، قند خون کاهش پیدا می‌کند و درنتیجه چنانچه صبح آزمایش قند بدهید، 4 درصد قند ناشتای شما کمتر خواهد بود؛ اما نمی‌توان گفت خوردن سرکه سیب قبل از خواب برای لاغری تاثیر دارد.

7 فایده سرکه سیب برای بدن و کاهش وزن

طبق تحقیقات و نظر پزشکان متخصص فواید زیادی برای مصرف سرکه وجود دارد. از جمله اصلی ترین مواردی که به عنوان فواید مصرف سرکه سیب گفته می شود عبارت است از:

  • حالت تهوع
  • بدتر شدن رفلاکس اسید معده
  • تغییر میزان انسولین خون
  • تشدید کمبود پتاسیم

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با این سوال که آیا سرکه برای لاغری مفید است و همچنین 7 تا از اصلی ترین فواید ان را مطرح کرده ایم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *