علت وزی مو بعد از دکلره

علت وزی مو بعد از دکلره و راه های درمان آن

مو یکی از عضو مهم در بدن است که زیبایی شما را بیشتر می کند. علت وزی مو بعد از دکلره را در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو بررسی می کنیم. با ما تا انتهای این مطلب بمانید.

در واقع فرقی ندارد که شما موهای خود در خانه دکلره کنید یا در آرایشگاه، در صورتی که این کار توسط فرد متخصص انجام نشود ممکن است فرد دچار مشکلات مختلفی بشود. ما در ادامه علت و راه های درمان وز شدن مو بعد از انجام دکلره را بررسی می کنیم.

علت وزی مو بعد از دکلره چیست؟

استفاده از مواد دکلره به این دلیل که آب موهای شما را تا حد زیادی میگیرد باعث وز شدن مو می شود. واکنش‌های بسیار قدرتمند مواد دکلره، کوتیکول مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث ایجاد درجات مختلفی از آسیب دیدگی می‌شود. به همین خاطر است که توصیه می‌شود برای اجرای دکلره، به فرد ماهر و باتجربه‌ای مراجعه نمایید و مراقبت‌های پس از دکلره را نیز جدی بگیرید. در صورتی که به دنبال سالن های تخصصی رنگ و لایت در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

علت وزی مو بعد از دکلره چیست؟

راه های درمان وزی مو بعد از دکلره

بعد از انجام دکلره با رعایت کردن موارد زیر می توانید تا حد زیادی از وزی مو بعد از دکلره جلوگیری کنید:

  • ترمیم کردن مو قبل از دکلره کردن
  • تست کردن مواد دکلره روی یک قسمت از مو
  • استفاده از ترکیبات پروتیئنی برای مراقبت از موهای دکلره شده
  • استفاده از شامپو مناسب موهای دکلره شده
  • پرهیز از کراتینه کردن مو
  • استفاده از آب داغ ممنوع

چرا رفع خشکی و وزی مو اینقدر اهمیت دارد؟

چون که با حشک شدن مو،امکان گره خوردگی، نبود شفافیت و درخشندگی، بد حالت شدن مو و در نهات خرد شدن موها وجود دارد. پس بهتر است که راه هایی که در جلوگیری و درمان وزی مو بعد از دکلره را مطرح کردیم انجام دهید.

چرا رفع خشکی و وزی مو اینقدر اهمیت دارد؟

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با علت وزی مو بعد از دکلره و راه های درمان آن آشنا کنیم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *