علت زرد شدن مو بعد از کراتینه

علت زرد شدن مو بعد از کراتینه چیست؟

کراتین کردن مو ممکن است در برخی مواقع با زرد شدن مو همراه شود. علت زرد شدن مو بعد از کراتینه را در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو بررسی می کنیم. با ما همراه شود.

چه موهایی بعد از کراتینه دچار تغییر رنگ می شوند؟

کراتین تراپی یکی از روش هایی است که برای صافی موهای آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد. اگر رنگ موی شما بین قهوه ای روشن و بلوند باشد، این کار می تواند رنگ موی شما را یک یا دو درجه روشن تر کند.

در رنگ های طبیعی، سیاه یا قرمز ، تغییر تقریباً قابل توجهی اتفاق نمی افتد و اگر رنگ موی شما طبیعی است ، به این معنی که شما هرگز رنگ موی خود را تغیر نداده اید، رنگ موی شما اصلا تغییر نخواهد کرد و قهوه ای تیره قهوه ای خواهد ماند وموی بلوند همچنان بلوند خواهد بود.

در اکثر افرادی که زردی یا سفیدی موهاشون بیشتر از 35% باشه این تغیر رنگ به صورت زردی نمایان میشود که البته در بیشتر موارد قابل جبران و ترمیم است و جای نگرانی نیست.

در صورتی که به دنبال یک سالن تخصصی کراتینه در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

چه موهایی بعد از کراتینه دچار تغییر رنگ می شوند؟

دلایل زرد شدن مو بعد از کراتینه

در نظر داشته باشید که سه دلیل اصلی باعث زرد شدن و تغییر رنگ دادن مو در پروسه کراتین می شود که عبارت است از:

  • استفاده از مواد بی کیفیت
  • استفاده از اتو مو غیراستاندارد
  • رعایت نکردن فاصله رنگ و لایت با کراتین تراپی

فاصله بین رنگ و لایت با کراتینه مو چقدر است؟

مناسب ترین فاصله بین رنگ مو و کراتین تراپی بین 7 تا 10 روز است. در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان کار کراتین را با رنگ و لایت در یک روز انجام ندهید. ه دلیل اینکه مو بعد از رنگ و دکلره بسیار ضعیف شده و نیاز به زمان دارد جهت ریکاوری. با رعایت کردن فاصله بین رنگ و مش مو با کراتینه دیگر شاهد پرش رنگ و تغییر رنگ در مو نخواهید بود.

راهکار از بین بردن زردی مو بعد از کراتینه

اگر تار موی شما سفید باشد و بعد از کراتینه کمی مایل به زرد شود نگران نباشید. بعد از شست و شو به مرور زمان این مشکل برطرف خواهد شد. اما اگر موهایتان رنگ و دکلره شده و بعد از کراتینه زرد شده، اینجاست که باید به فکر چاره باشید. حتما رنگ و رنساژ موهایتان را به افراد متخصص بسپارید و این کار را در خانه انجام ندهید. در نظر داشته باشید که بعد از انجام کراتینه موهایتان ده روز به مو استراحت داده و حالا با استفاده از رنگ و اکسیدان های فاقد آمونیاک از برندهای پروفشنال، مو را رنساژ کنید.

راهکار از بین بردن زردی مو بعد از کراتینه

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با علت زرد شدن مو بعد از کراتینه و راه های درمان آن آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *