شیردهی بعد از جراحی لیفت سینه

یکی از سوالات رایج در بین خانم هایی که عمل لیفت سینه انجام داده اند این است که شیردهی بعد از جراحی لیفت سینه تا چه حد امکان پذیر است؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه شوید.

مادر شدن یکی از بهترین حس های دنیا است امابا این وجود بارداری و شیردهی در اندام شما ممکن است تاثیرات منفی بگذارد. حتی ممکن است تا مدت ها بعد از شیردهی فرم سینه های خوبی نداشته باشید. لیفت سینه به عنوان راه حلی ایده آل برای بازگرداندن ظاهری جوان‌تر محسوب می‌شود.

شیردهی بعد از جراحی لیفت سینه امکان پذیر است؟

به صورت کلی هیچ تضمینی برای امکان شیردهی در خانم ها وجود ندارد. فرقی نمی کند که عمل لیفت سینه انجام داده باشید یا خیر. معمولا زنانی که تحت عمل لیفت سینه قرار می‌گیرند، می‌توانند به راحتی فرزند خود را شیر دهند. این امر به خصوص در مورد زنانی صادق است که در گذشته سابقه شیردهی موفقیت آمیز قبل از لیفت سینه را داشته‌اند.
در این روش جراحی پزشک اجازه می‌دهد که نوک پستان به بافت زیرین متصل بماند، سیستم شیردهی، مجاری و اعصاب حفظ شود به همین دلیل امکان شیردهی پس از این عمل بالا خواهد بود.

در صورتی که به دنبال جراح لیفت سینه در شیراز برای انجام این عمل هستید، ما در لینک درج شده برخی از ماهرترین و بهترین جراحان را معرفی کرده ایم.

شیردهی بعد از جراحی لیفت سینه امکان پذیر است؟

علت آسیب به سیستم شیردهی بعد از عمل لیفت سینه چیست؟

با تمام این موارد در برخی از بیماران امکان دارد که با انجام جراحی لیفت سینه سیستم شیردهی آنها دچار مشکل شود. این موارد عبارت اند از:

  • از دست دادن طولانی مدت حس در نوک پستان
  • وجود مشکلات قبلی در هنگام شیردهی
  • تغییر زیاد اندازه یا شکل نوک پستان
  • کوچک کردن سینه به طور همزمان انجام شده است.

زمان مناسب شیردهی بعد از جراحی لیفت سینه

یکی از مهمترین روزداهای زندگی بارداری و زایمان است. اما طبق نظر پزشکان ممکن است این عمل در روزهای ابتدایی میزان شیردهی را تحت تأثیر قرار دهد. فاصله گرفتن چند سال بین عمل و بارداری به بدن شما این زمان را می‌دهد تا توانایی خود را برای تولید شیر برگرداند و احتمال بروز مشکل را کاهش دهد.

زمان مناسب شیردهی بعد از جراحی لیفت سینه

کلام آخر

در این مقاله شیردهی بعد از جراحی لیفت سینه و بهترین زمان آن را توضیح داده ایم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *