راهنمای خرید کرم پودر مناسب پوست

راهنمای خرید کرم پودر مناسب پوست

برای داشتن پوستی بینظیر در مهمانی ها پیدا کردن کرم پودر مناسب پوست مم ترین اصل است. ز آنجاییکه آرایش کردن بهترین ابزار برای پوشاندن نقص های صورت بانوان است، اگر از بهترین پایه آرایشی استفاده کنید،نتیجه آن است که چندین سال جوانتر به نظر می آیید. در این مقاله بهترین نوع کرم پودر را برای خرید به شما خواهیم گفت.

کردم پودر برای انواع پوست

شما نمی‌توانید از هر کرم پودری که به دستتان رسید برای آرایش استفاده کنید این نظر پزشکان متخصص پوست و مو است. چون نوع پوست‌ها با هم متفاوت است و هر پوست باید از کرم مخصوص به خودش استفاده کند. بطور کلی چهار نوع پوست داریم که عبارتند از:

  • خشک و حساس
  • چرب
  • نرمال
  • مختلط

کردم پودر برای انواع پوست

کرم پودر مناسب پوست خشک و حساس

آیا پوستتان خشک است یا در خشک بودن آن شک دارید؟ برای اینکه از میزان خشکی پوستتان اطلاع پیدا کنید کافیست بعد از حمام پوست صورتتان را چک کنید و ببینید اگر احساس کشیدگی و خارش می‌کنید یعنی پوست شما خشک است.

شما باید کرم پودری را انتخاب کنید که کمبودهای پوستتان را جبران کند. استفاده از کرم پودر ها و پنکیک های خشک برای شما ممنوع است.

Rrvlon color stay fow dation-free foundation A liquid-laura mercier oil Bare-Bobbi brown foundation stick-chanel teint lnnocence foundation Minerals spf15 foundation-clarins hydra-care tinted moisturizer Philosophy he supeonatural

کرم پودر مناسب پوست چرب

آیا بعد از شستن صورت، پوستتان خیلی زود چرب می‌شود یا خیر؟ اگر پوستتان زود چرب می گردد و منافذ باز زیادی دارید به این معنی است که پوستتان چرب است. آیا می دانید چگونه میتواند از اکسید شدن کرم پودر روی صورت جلوگیری کنید؟ روش های جلوگیری از آن در لینک درج شده قرار گرفته است.

افرادی که پوست چرب دارند در هنگام خرید کرم پودر باید دقت بیشتری داشته باشند که روی آن کلمه (Oil Free) یا (Matt) نوشته شده باشد. کرم پودر مناسب پوست چرب مایع جامد با پایه آب است. این افراد همچنین می‌توانند از پنکیک‌های خشک استفاده کنند تا برق صورت را گرفته و آن را مات کند.

کرم پودر مناسب پوست چرب

Naked minerals pressed-Glominerals Glopressed Base Pawder mineral foundation-Bare Escentuals Bare minerels For AeNE PRONE SKIN Bacterial fowdution-Acne A nti-Dr.lrena eris under 20 Anti Oil free laura mercier silk crème-cargo liquid farhdation Liquid foundation

کرم پودر مناسب پوست نرمال

پوست نرمال ایده آل‌ترین نوع پوست بین انواع مختلف پوست است. افرادی که پوست نرمال دارند می‌توانند از هر نوع کرم پودری استفاده کنند.

کرم پودر مناسب پوست مختلط

پوست مخلوط همانطور که از نامش پیداست مختلط و ترکیبی می‌باشد. یعنی قسمت‌هایی از پوست خشک و قسمت‌هایی از پوست چرب هستند. این نوع پوست به این شکل است که قسمت T صورت (چانه، پیشانی و روی بینی) چرب و بقیه نقاط خشک‌ هستند.
افرادی که پوست مختلط دارند باید یک کرم پودر مناسب پوست‌های خشک و یک کرم پودر مناسب پوست‌های چرب داشته باشند تا در فصول مختلف، کرم جداگانه استفاده کنند. بطور کلی کرم پودر مناسب برای پوست مختلط، کرم پودر مایع با پایه آب می‌باشد.

Healthy fx foundation spf 15, loreal ideal balance, derma logoica treat ment foundation, revalon color stay foun dation for co bin ation skin , Clinique super balan ced ma ke up

تعیین رنگ زمینه‌ پوست یا آندِرتون

هنگامی که به پوست بدون آرایش خود نگاه می کنید دقت کنید که آیا زمینه‌ی پوستتان طلایی (زرد رنگ) و یا گُلگون (صورتی رنگ) است. این کار در انتخاب رنگ مناسب کرم پودر به شما کمک میکند.
برای تشخیص نوع آندرتون به رنگ رگ ها توجه کنید. اگر رگ‌‌ها به رنگ آبی یا بنفش باشند، رنگ زمینه یا آندرتون پوست شما سرد است و اگر رگ‌ها مایل به سبز باشند، رنگ زمینه یا آندرتون پوست شما گرم است.

ممکن است بپسندید:

کاربردهای کاموفلاژ

اشتراک‌گذاری