خوردن چای بعد از کاشت مو

خوردن چای بعد از کاشت مو

خودن چای بعد از کاشت مو یکی از مواردی است که در صورت رعایت نکردن زمان مناسب آن میتواند مشکلاتی را برای شما به همراه داشته باشد. ما در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو در این مورد صحبت می کنیم. با ما تا انتهای این مطلب بمانید.

نوشیدن چای بعد از کاشت مو

بهتر است از یک هفته قبل از کاشت مو مصرف چای را قطع کنید. چرا که مصرف بیش از حد چای می تواند باعث رقیق شدن خون شود. این امر موجب خونریزی بیشتر در زمان جراحی خواهد شد. اگر خونریزی شما در حین عمل پیوند مو زیاد باشد تکنسین ها از ادامه عمل خودداری می کنند. نوشیدن زیاد چای بعد از کاشت نیز ممکن است همین مشکل را ایجاد کند و باعث خونریزی زخم‌ها و طولانی‌تر شدن فرایند ترمیم شود.

در صورتی که به دنبال یک مرکز تخصصی کاشت مو در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

نوشیدن چای بعد از کاشت مو

جایگزین چای بعد از کاشت مو

مصرف چای یا دیگر نوشیدنی هایی که حاوی کافئین است، می تواند به گرافت های کاشته شده آسیب وارد کند. به جای آن سعی نمایید در این مدت نوشیدنی‌ها و مواد غذایی حاوی انواع ویتامین و پروتئین را مصرف نمایید. تا هم بدنتان تقویت شده و عوارض بعد از عمل سریع‌تر از بین بروند و هم ویتامین‌ها و پروتئین‌ها ی مورد نیاز به موها برسند و تقویت شوند.

آیا می‌توان بعد از کاشت مو چای نوشید؟

معمولا توصیه می‌شود که از یک هفته قبل تا دو هفته بعد از کاشت مو چای و نوشیدنی‌های حاوی کافئین مصرف نشود. این نوشیدنی‌ها خاصیت رقیق‌کنندگی خون دارند و می‌توانند باعث خونریزی زخم‌ها شوند.

آیا می‌توان بعد از کاشت مو چای نوشید؟

آیا مصرف چای سبز روی رشد مو تاثیر دارد؟

مصرف چای سبز می تواند فولیکول های مو را تحریک کرده و باعث رشد آنها شود. البته که این نوشیدنی نیز نباید در روزهای اول بعد از جراحی کاشت مو مصرف شود. توصیه می کنیم در خصوص مصرف چای سبز و بهترین زمان آن با پزشک مشورت نمایید.

کلام آخر

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *