خوردن قهوه بعد از کاشت مو

خوردن قهوه بعد از کاشت مو و عوارض آن

نوشیدن قهوه یکی از لذت بش ترین عادت های دنیا است. اما اگر به تازگی پیوند مو انجام داده اید، احتمال درباره خوردن قهوه بعد از کاشت مو سوالاتی داشته باشید. ما در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به معرفی عارضه های مصرف قهوه بعد از این جراحی و زمان آن را معرفی می کنیم.

خوردن قهوه بعد از کاشت مو مضر است؟

کاشت مو یک فرایند مراقبتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. کافئین موجود در قهوه در حالت عادی خطری ندارد اما در صورتی که بلافاصله بعد از کاشت مو مصرف شود می تواند سلات فولیکول های تازه کاشته شده را به خطر اندازد. گرافت های تازه کاشته شده در فته اول بسیار حساس بوده و نیاز به مراقبت های زیادی دارد. مصرف قهوه می تواند ضربان قلب و فشار خون را افزایش داده و همین امر موجب خارج شدن گرافت ها می شود.

در صورتی که به دنبال یک مرکز تخصصی کاشت مو در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

خوردن قهوه بعد از کاشت مو مضر است؟

چند روز بعد از کاشت مو می توان قهوه خورد؟

بنابر توصیه پزشکان متخصص در جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب بهتر است به مدت 1 الی 2 هفته از نوشیدن قهوه پرهیز کنید.

خوردن قهوه برای مو خوب است یا بد؟

خوردن قهوه بعد از کاشت مو در صورتی که از روزهای اولیه آن گذشته باشد می تواند مواد مغذی و ویتامین های مربوط را به موهای شما برساند. حتما می دانید که در شرایط عادی کافئین توانایی تحریک و تقویت رشد مو، کاهش ریزش مو و ضخیم تر و بلندتر کردن موها را دارد. اما در صورتی که به تازگی عمل پیوند مو را انجام داده اید، بهتر است تا زمان بهبودی خود طبق نظر پزشک مربوطه منتظر بمانید.

آیا نوشیدن قهوه قبل از کاشت مو تاثیری در نتایج کاشت مو دارد؟

تکنسین های کاشت مو همگی توصیه می کنند که از یک روز قبل از کاشت مو و همچنین در روز انجام کاشت مو از نوشیدن قهوه خودداری نمایید.یا اگر عادت به مصرف 3 الی 4 فنجان قهوه در روز دارید، توصیه می شود در روز های نزدیک به عمل کاشت مو، میزان آن را به 1 الی 2 فنجان در روز برسانید. سپس در روز عمل (و یک روز قبل از آن) مصرف قهوه را کاملا قطع نمایید.

آیا نوشیدن قهوه قبل از کاشت مو تاثیری در نتایج کاشت مو دارد؟

کلام آخر

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بوده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *