توصیه های بعد از تزریق فیلر خط خنده

توصیه های بعد از تزریق فیلر خط خنده

یکی از دغدغه های زیباجویان اقدامت بعد از فیلر خط خنده است. توصیه های بعد از تزریق فیلر خط خنده را در این مقاله از وبسایت رسمی پوست و مو بررسی معرفی می کنیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

توصیه های بعد از تزریق فیلر خط خنده

توجه داشته باشید که رعایت مراقبت های بعد از هر عمل جراحی می تواند در نتایج آن تاثیرگذار باشد. توصیه هایی که پزشکان متخصص تزریق فیلر در شیراز بعد از انجام این کار به مراجعه کنندگان می کنند عبارت است از:

  • در روز اول پس از تزریق فیلر خط خنده می توانید از کمپرس یخ، برای کاهش تورم در ناحیه ی مورد نظر استفاده کنید و هر دوساعت یک بار این عمل را به مدت 2 الی 10 دقیقه تکرار نمایید.
  • از روز اول به بعد، روزانه یک الی دو بار این عمل را انجام دهید. تنها به یاد داشته باشید که از وارد کردن فشار زیاد به این ناحیه خودداری کنید، مگر اینکه پزشک در دستورات خود به انجام این مورد اشاره کرده باشد.
  • تیلنول و یا داروهای هم گروه آن را می توان برای کاهش درد و ناراحتی پس از تزریق استفاده نمود. همچنین قرص آرنیکا و یا کرم های آرنیکا را نیز می تواند به منظور کاهش تورم و کبودی نیز استفاده کرد. اما لازم است که قبل از مصرف این داروها حتما پزشک خود را در جریان این امر قرار دهید.
  • سعی کنید در یکی دو شب اول پس از تزریق فیلر خط خنده، برای خوابیدن از دو بالش استفاده کنید.
  • حتما به پشت بخوابید تا ژل تزریق شده به صورت شما، حرکت نکرده و جابجا نشود.
  • لازم است چند روز قبل و چند روز بعد از تزریق فیلر از مصرف داروهایی مانند آسپرین (رقیق کننده خون) خودداری کنید چرا که این داروها سبب خونریزی و کبودی مضاعف در ناحیه ی تزریق می شوند.

توصیه های بعد از تزریق فیلر خط خنده

طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل خط خنده

تا چند روز بعد از تزریق فیلر خط خنده خوابیدن روی صورت منوع است. خوابیدن روی صورت بعد از تزریق فیلر خط خنده با ایجاد فشار باعث حرکت مواد در ناحیه می شود و در نهایت کیفیت درمان را پایین می آورد. بهتر است برای خوابیدن از دو بالشت استفاده کنید تا سر بالاتر از بدن قرار بگیرد. این کار مانع از ایجاد فشار در ناحیه سر می شود.

تغذیه مناسب پس از تزریق ژل خط خنده

قبل از رفع برطرف کردن بی حسی جای تزریق، از خوردن و آشامیدن جدا پرهیز کنید؛ چون در حالت بی حسی امکان دارد به صورت کاملا ناخواسته فشار رو ط خنده وارد شود. این کار اثرات زیبایی فیلر در این ناحیه را از بین می برد. هم چنین حدود یک هفته پس از تزریق فیر خط خنده از مصرف غذاهای داغ و نوشیدن مایعات داغ پرهیز کنید.

تغذیه مناسب پس از تزریق ژل خط خنده

ورم بعد از تزریق فیلر خط خنده

تورم بعد از این کار مانند دیگر کارهای زیبایی یک امر کاملا طبیعی است که به مرور زمان از بین میرود. تورم بعد از این تزریق فیلر خط خنده شامل:

  • درد بسیار شدید یا دردی که به مرور شدت می یابد
  • قرمزی شدید و تغییر رنگ در محل تزریق
  • حساسیت شدید نسبت به لمس در محل
  • بروز لکه های پوستی تیره و روشن

کلام آخر

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بوده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *