دکتر علی منطق

دکتر علی منطق

چت آنلاین با دکتر علی منطق

ما در وب سایت پوست و مو به معرفی دکتر علی منطق با 9 سال سابقه درخشان پرداخته ایم. ایشان با شماره نظام پزشکی 151627 در شیراز مشغول به کار می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر مطالب زیر را از دست ندهید.

معرفی دکتر علی منطق در شیراز

دکتر علی منطق یکی از بهترین پزشکان در زمینه ی پوست و زیبایی شیراز هستند. ایشان با استفاده از دانش، مهارت و تجربه ی بالا خدمات زیبایی و درمانی پوست شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. از جمله خدمات زیبایی که در کلینیک زیبایی دکتر علی منطق انجام می شود می توان به تزریق بوتاکس های معتبر جهت زیبایی، تزریق بوتاکس درمانی میگرن و بوتاکس جهت کاهش تعریق زیر بغل اشاره کرد. در کلینیک دکتر علی منطق همچنین تزریق انواع فیلر های مرغوب به تمام نواحی صورت انجام می شود. مزوتراپی مو جهت درمان ریزش مو و تجویز انواع مکمل های ضد ریزش مو توسط ایشان انجام می شود. کلینیک ایشان در خیابان ارم شیراز واقع می باشد و همه روزه می توانید از خدمات زیبایی که در این کلینیک ارائه می گردد استفاده کنید. زمان مراجعه به مطب ایشان از روز شنبه تا پنجشنبه و از ساعت 9 تا 21 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس های زیر ارتباط گرفته و به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

معرفی دکتر علی منطق در شیراز

خدمات تخصصی دکتر علی منطق

در این بخش به معرفی خدمات تخصصی دکتر علی منطق پرداخته شده است:

  • تزریق فیلر
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • لیزر موی زائد
  • هایفوتراپی
  • میکرونیدلینگ
  • مزوتراپی مو
  • لیزر فرکشنال
  • درمان سیاهی دور چشم
  • جوانسازی پوست

بهترین راه برای انتخاب یک پزشک در امور زیبایی، مشاهده نمونه کارهای آن پزشک است. شما میتوانید با مراجعه به اینستاگرام دکتر علی منطق dr_ali_mantegh تمامی نمونه کارهای مراجعین سابق را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتر انتخاب خود را نهایی کنید.

خدمات تخصصی دکتر علی منطق

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر توسط دکتر علی منطق

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر یک روش غیرجراحی است که برای بهبود شکل بینی توسط دکتر علی منطق، بهترین دکتر تزریق فیلر انجام می‌شود. در این فرایند، فیلر به عنوان مواد پرکننده در ناحیه مورد نظر در بینی تزریق می‌شود و باعث پر شدن و بهبود شکل آن می‌شود. در این روش، برخلاف جراحی بینی، قابلیت بازگشت به شکل اولیه نیز وجود دارد و برای افرادی که به دلایلی نمی‌توانند جراحی بینی را انجام دهند، مناسب است. اما باید توجه داشت که این روش موقتی است و نیاز به باز تزریق فیلر در دوره‌های مختلف دارد. همچنین، برای جلوگیری از هرگونه عوارض جانبی، به متخصصین مجرب و متخصص در زمینه تزریق فیلر همچون دکتر علی منطق باید مراجعه نمود.

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر توسط دکتر علی منطق

اطلاعات تماس دکتر علی منطق

آدرس: شیراز، بلوار ارم، روبروی کوچه 1، پلاک 13، طبقه 2

شماره تماس: 090283232830713225160707132250468

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *