بهترین راه از بین بردن چروک گردن

بهترین راه از بین بردن چروک گردن چیست؟

یکی از دغدغه خانم ها به وجود آمدن چروک در ناحیه گردن است. در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو بهترین راه از بین بردن چروک گردن را بررسی می کنیم. پس با ما همراه شوید.

علت چروک شدن گردن

علل مختلفی برای ایجاد خطوط روی گردن وجود دارد. پزشکان متخصص پوست و مو در شیراز که در لینک درج شده معرفی شده اند بر این باورند که افزایش سن و پایین آمدن سطح کلازن می تواند علت اصلی این عارضه باشد. اما موارد دیگری همچون مصرف الکل و سیگار، چاقی، پیری و کهنسالی، تغییرات هورمونی، ژنتیک و وراثت، ثابت ماندن سر و گردن در طی مدت طولانی و قرارگیری در معرض نورآفتاب از علل چروک های گردن به شمار می رود.

علت چروک شدن گردن

راه های پیشگیری از چروک گردن

همیشه می گوند پیشگیری بهتر از درمان است. شما می توانید در سنین نوجوانی و جوانی برای به وجود نیامدن این مشکل و یا حتی کنترل آن از روش های جوانسازی، ماساژهای مخصوص و همچنین مصرف قرص کلاژن استفاده نمایید. استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب، تغییر در وضعیت بدن در فعالیت های روزانه، ترک مصرف سیگار، آبرسانی به پوست گردن، نوشیدن آب فراوان، انجام تمرینات ورزشی و … نیز در این راه به شما کمک می کند.

آیا بوتاکس به رفع چین و چروک گردن کمک می کند؟

بله، بوتاکس یکی از پرکاربردترین روش های درمانی در جهت رفع چروک پوست و گردن است. با تزریق بوتاکس در ناحیه گردن، عضلات این ناحیه فلج می شود و در نتیجه پوست منقبض نخواهد شد و به این ترتیب به از بین بردن چروک گردن به شما کمک می کند.

آیا بوتاکس به رفع چین و چروک گردن کمک می کند؟

بهترین راه از بین بردن چروک گردن

روش های مختلفی برای درمان این عارضه وجود دارد. استفاده از دستگاه های لیزر وان ساز مانن هایفوتراپی و اندولیفت به عنوان پرکاربردترین لیزر برای درمن چروک ها شناخته شده اند. تزریق بوتاکس و تزریق فیلر به عنوان پر کننده نیز می تواند به عنوان راهی برای درمان این چروک ها باشد. پزشکان بر این باروند که داشتن تغذیه مناسب، عدم استفاده از سیگار و مشروبات الکی نیز در روند درمانی شما موثر خواهد بود.

کلام آخر

در این مقاله لش کرده ایم بهترین راه از بین بردن چروک گردن و علت اصلی آن را بیان کنیم. همچنین راه هایی که پزشکان متخصص جوانسازی و زیبای و یا پزشکان پوست و مو برای درمان این خطوط به کار می برند را نیز معرفی کرده یم. از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کردید سپاس گزاریم.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *