کرم پودر مخصوص پوست چرب

10 تا از بهترین برند های کرم پودر مخصوص پوست چرب

در این مقاله قرار است شما را با 10 تا از بهترین برندهای کرم پودر مخصوص پوست چرب آشنا کنیم. همانطور که می دانید پیدا کردن کرم پورد مناسب با پوست کار دشواری است و بهتر است قبل از خرید آن نوع پوست خود را شناخته باشید چرا که قیمت کرم پودر ها اکثرا زیاد است. پس این مطلب از وب سایت پوست و مو را از دست ندهید.

کرم پودرها برای انواع تایپ های پوستی از خشک تا چرب و جوش دار تولید می شوند. بهتر است برای خرید کرم پودر نوع پوست خود را بشناسید تا بعد از آن دچار مشکل نشوید. در ادامه این مقاله قرار است برخی از کرم پورد هایی که برای پوست های چرب و جوش دار مناسب است را به شما معرفی کنیم. این که از چه مارک کرم پودری استفاده کنید که روی صورتتان برق نیافتد بسیار مهم است. اگر نمیدانید چگونه از اکسید شدن کرم پودر جلوگیری کنید به لینک درج شده مراجعه نمایید.

9 روش برای آرایش کردن پوست های چرب

طبق تحقیقات به عمل آمده روش های زیر میتواند در ارایش کردن برای شمایی که پوست چرب دارید موثر باشد.

  1. هر روز صبح قبل از آرایش کردن از ژل های پاک کننده و صابون های مخصوص پوست چرب که روی صورت شما تاثیر گذار است استفاده کنید و بعد از شستشو با یک حوله تمیز آب اضافی صورتتان را بگیرید.
  2. با کمی پنبه و تونر که مخصوص پوست چرب است عملیات پاکسازی را انجام دهید. با پنبه ای که آغشته به تونر کرده اید روی تمام صورتتان بکشید و بعد از 5 دقیقه از روی صورتتان پاک کنید، تونر علاوه بر شستشو کامل صورت سلول های مرده صورت را هم از بین می برد.
  3. بعد از عمل پاکسازی صورت و قبل از آرایش کردن از یک نرم کننده صورت استفاده کنید، و نرم کننده ای که به صورتتان زده اید را به خوبی روی صورتتان ماساژ دهید تا ذرات نرم کننده نماند.
  4. قبل از آرایش با کرم های مخصوص زیرسازی کنید. مخصوصا نواحی چرب صورتتان مثل ناحیه T شکل، پیشانی، چانه و بینی. زیرسازی کردن، عمر ماندگاری آرایش روی پوست را بیشتر و از درخشش نواحی چرب جلوگیری می کند.
  5. از کرم پودر های مات و مخصوص پوست چرب استفاده کنید. و برای کم دیده شدن چربی پوست از کانسیلر استفاده کنید، و بیش از حد پودر و پنکیک استفاده نکنید. در استفاده پنکیک ازبهترین برندهای پنکیک استفاده کنید.
  6. هر چقدر آرایشتان مات باشد بعد از گذشت زمان، نقاط چرب پوست حالت براق به خود می گیرند. یک راه حل خوب این است که از دستمال های چربی گیر آرایشی استفاده کنید. آنها را باز کنید روی نقاط چرب بگذارید ، کمی فشار دهید و آرام از روی صورتتان بردارید. این دستمال ها به راحتی چربی اضافه روی پوست را جمع می کنند.
  7. وقتی از ضدآفتاب استفاده می کنید البته ضدآفتاب های فاقد چربی بعد از زدن آن ، یک دستمال کاغذی تمیز را روی صورتتان پهن کنید. با دست کمی روی صورتتان فشار دهید و بعد آن را بلند کنید. به این ترتیب کمترین چربی آن هم گرفته می شود.
  8. بیش از حد از اسکراب استفاده نکنید. استفاده زیاد از آنها، پوست چرب را تحریک می کند و غدد پوست چربی بیشتری تولید می کنند و حتی باعث بیرون ریختن جوش ها می شود.
  9. قبل از خواب حتما آرایشتان را به طور کامل از روی پوستتان پاک کنید و تمام مراحل پاکسازی پوست را انجام دهید. اگر پوستتان با گذشت زمان چرب تر می شود، حتما به متخصص مراجعه کنید تا با توجه به ویژگی های پوستتان، راه حل های مناسب تری به شما ارائه دهد.

9 روش برای آرایش کردن پوست های چرب

10  تا از بهترین برندهای کرم پودر برای پوست های چرب

در ادامه شما را با برخی از بهترین کرم پودرهای مخصوص پوست چرب آشنا می کنیم:

کرم پودر الارو متناسب با پوست های چرب

این کرم پودر در بافت خود مواد اکتیوی داشته که به درون پوست نفوذ پیدا می کنند. توسط این کرم، مواد ضد چروک وارد بافت پوست شده و آن را جوان تر جلوه می دهد. همچنین ترشح سبوم و چربی را کنترل می کند.

کرم پودر الارو متناسب با پوست های چرب

کرم پودر لورال مناسب پوست جرب

این کرم، 24 ساعت قدرت ماندگاری بر روی پوست را دارد و در برابر رطوبت هوا نیز موثر می باشد. این کرم پودر، پوست شما را بسیار طبیعی نشان می دهد. همچنین در ساختار خود چربی نداشته و باعث شادابی پوست صورت می گردد.

کرم پودر میبلین

این کرم پودر نیز 24 ساعت دوام داشته و قدرت پوشانندگی بالایی دارد. پوششی مات داشته و پس از چند ساعت با چربی پوست ترکیب شده و پوست شما را براق نشان می دهد. این کرم پودر، پوششی کامل داشته و کلیه ی عیب های صورت را می پوشاند.

کرم پودر ریمل مناسب پوست ها مستعد جوش

جزو بهترین برند های کرم پودر می باشد که در لندن تولید می گردد. این نوع کرم پودر، برای پوست های چرب ساخته شده و ۱۲ ساعت قدرت ماندگاری دارد.

کرم پودر این لی

بافت این کرم پودر بسیار سبک بوده و جلوه ای مات به صورت شما می دهد. این کرم پودر در دنیا منخصر به فرد است و از برق افتادگی صورت بخصوص در ناحیه ی بینی جلوگیری به عمل می آورد.ویژگی این کرم پودر ، مات بودن آن است.

کرم پودر این لی

کرم پودر دوسه مناسب پوست چرب

این کرم پودر برای ازبین بردن حلقه های سیاه دور چشم بسیار مفید می باشد. همچنین این کرم پودر، ضد لک و ضد چروک بوده و به پوست حالتی جوان تر می بخشد.

کرم پودر مدیسان متناسب پوست چرب

هم کرم پودر است و هم ضد آفتاب و هم مرطوب کننده.این کرم پودر آرایشی کامل و جامع به پوست شما می دهد.

کرم پودر آموتیا

این کرم پودر حاوی روغن آرگان بوده و از التهاب و نیز پیری پوست جلوگیری به عمل می آورد.همچنین حاوی ویتامین ای بوده و بافت سبکی دارد که برای کلیه ی پوست ها مناسب است.

کرم پودر فلورمار

این کرم پودر در بافت خود پودر هایی دارد که از چربی پوست و برق افتادن آن جلوگیری به عمل می آورند. همچنین باعث سفتی پوست شده و قابلیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *