اپیلاسیون قبل از لیزر

اپیلاسیون قبل از لیزر امکان پذیر است؟

این که قبل از لیزر چیکار کنیم خیلی مهم هست. اجازه انجام اپیلاسیون قبل از لیزر هم یکی از سوالات پرتکرار در بین مراجعه کنندگان هست. ما هم در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو در این خصوص صحبت می کنیم. با ما همراه شوید.

ساختار لیزر موی زائد چیست؟

لیزر کردن موهای زائد یک روش تقریبا قطعی برای درمان و از بین بردن موهای زائد بدن در نواحی مختلف است. اشعه خارج شده از این دستگاه تا پیاز مو نفوذ کرده و با سوزاندن آن در قطع رویش مجدد موهای زائد به شما کمک می کند. فراموش نکنید که قبل از رفتن به لیزر باید موهای زائد خود را شیو کرده باشید. اما آیا بهترین راه برای شیو موهای زائد قبل از لیزر را می دانید؟

در صورتی که به دنبال کلینیک های مجهز لیزر در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

اپیلاسیون قبل از لیزر

خیلی از افراد فکر می کنند اگر قبل از لیزر اپیلاسیون کنند نتیجه بهتر و موثر تر خواهد بود. در صورتی که اصلا این گونه نیست. اپیلاسیون کردن موهای زائد قبل از لیزر نه تنها به ساختار لیزر موهای زائد کمکی نمی کند بلکه میزان اثربخشی لیزر کردن را نیز کاهش می دهند. طبق عقیده پزشکان متخصص بل از این که قصد داشته باشید از لیزر موهای زائد استفاده کنید باید ایپلاسیون را متوقف نمایید.

"</p

چرا اپیلاسیون قبل از لیزر ممنوع است؟

زیرا زمانی که از اپیلاسـیون استفاده می کنید ریشه موهای زائد ضعیف شده و در نتیجه لیزر نمی تواند روی انها تاثیر گذاشته و آنها را از بین ببرند.  همچنین به علت کنده شدن موهای زائد از ریشه در روش اپیلاسیون، در صورتی که این روش را قبل از لیزر مورد استفاده قرار دهید، ممکن است که دستگاه لیزر نتواند رنگدانه های موجود در ریشه مو را تشخیص بدهد و در نتیجه میزان سوختگی توسط لیزر را افزایش دهد.

اپیلاسیون قبل از لیزر را چه موقع قطع کنیم؟

به صورت کلی طبق نظر پزشکان متخصص زمانی که قصد دارید از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کنید باید از مدت شش هفته قبل از شروع جلسات درمانی، استفاده از اپیلاسیون را متوقف کنید.

از این که تا پایان این مقال ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *