کلینیک تخصصی دنا

کلینیک تخصصی دنا

چت آنلاین با کلینیک تخصصی دنا

در این مطلب از وب سایت رسمی پوست و مو به معرفی کلینیک تخصصی دنا در شیراز می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو، تزریق ژل و بوتاکس و … هستید این مطلب را تا انتها بخوانید.

کلینیک تخصصی دنا در شیراز

کلینیک دنا در شیراز یکی از مراکز تخصصی برای درمان مشکلات پوستی و … می باشد. خدماتی که این کلینیک به شما ارائه می کند تحت نظر پزشک متخصص و با استفاده از به روزترین دستگاه های دنیا ارائه می شود. ما نیز در ادامه به معرفی اصلی ترین خدمات این مرکز می پردازیم.

کلینیک تخصصی دنا در شیراز

خدمات مرکز پوست و مو دنا در شیراز

تمامی خدمات زیر تحت نظر پزشکان متخصص و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین بهره گیری از دستگاه های به روز دنیا در کلینیک دنا به شما همشهریان عزیز ارائه می شود:

  • لیزر موهای زائد( لیزر الکساندرایت، قوی ترین تکنولوژی لیزر در ایران و جهان، در درمانگاه تخصصی پوست و مو، زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو)
  • لیزر Co2 فرکشنال مدل 2023
  • رفع جای جوش، اسکار، بخیه، استرچ مارک، قویترین لایه بردار پوست، انجام توسط پزشک متخصص پوست و مو در درمانگاه تخصصی پوست و مو
  • کاشت تخصصی ابرو در مدرن ترین کلینیک کاشت ابروی ایران(اسکن سه بعدی چهره و مدل های متنوع ابرو متناسب با چهره شما قبل از کاشت با تکنولوژی اسمارت بیوتی)
  • میکروبلیدینگ تخصصی ابرو در مدرن ترین کلینیک تخصصی پوست و مو(اسکن سه بعدی چهره و مدل های متنوع ابرو متناسب با چهره شما قبل از کاشت با تکنولوژی اسمارت بیوتی)
  • کاشت مو به روش sut در مدرنترین کلینیک تخصصی پوست و مو( تراکم بالا، هیرلاین طبیعی)
  • هایفوتراپی(مدرنترین تکنولوژی لیفت و‌جوانسازی صورت و بدن، بدون درد و خون ریزی، بدون نقاهت، مدرن ترین
  • دستگاه هایفوتراپی، انجام در درمانگاه تخصصی پوست و مو تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو)
  • مزوتراپی و پی آر پی موی سر( استفاده از به روز ترین برند های معتبر دنیا، جلوگیری از ریزش مو، رویش مجدد موهای آسیب دیده، انجام در درمانگاه تخصصی پوست و مو تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو)
  • مزوتراپی صورت( جوانساز، لیفت صورت، چربی سوز، ضد لک، روشن کردن پوست صورت، با استفاده از بهترین برند های رپز دنیا، انجام در درمانگاه تخصصی پوست و مو تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو)
  • تزریق ژل( تزریق ژل لب، تزریق ژل زیر چشم، تزریق ژل زاویه سازی صورت، استفاده از بهترین و معتبر ترین برند های ژل در ایران و جهان، انجام توسط پزشک متخصص زیبایی در درمانگاه تخصصی پوست و مو)
  • تزریق چربی صورت (زاویه سازی صورت، حجم دهنده، جوان ساز، روشن کننده پوست، انجام توسط پزشک متخصص زیبایی در درمانگاه تخصصی پوست و مو)
  • تزریق چربی پشت دست (حجم دهنده و جوان ساز، روشن کننده پوست، انجام توسط پزشک متخصص زیبایی در درمانگاه تخصصی پوست و مو)

اگر تمایل به دیدن نمونه کارهای بیشتر از این مرکز را دارید به کلینیک تخصصی دنا به آدرس: dena.clinic مراجعه نمایید.

آدرس وبسایت مجموعه: denaclinic.com

خدمات مرکز پوست و مو دنا در شیراز

هایفوتراپی در کلینیک دنا

هایفوتراپی و اللخصوص هایفوتراپی غبغب و هایفو صورت یکی از شیوه های نسبتا جدیدی است که در درمان زیبایی پوست استفاده می شود. این متد در کلینیک دکتر هنرور به شما عزیزان ارائه می شود. کلینیک دنا با بكارگيري جديدترين تكنولوژی هايفو يعني تكنولوژی سال 2021 نتايج عالى و درخشانى از هايفوتراپى به صورت تكى يا در تركيب با ساير روشهاى درمانى بدست آورده است.

کاشت ابرو با خواب طبیعی

روش پیوند ابرو، با یک بیهوشی موضعی توسط تیم متخصص در مرکز تخصصی دنا انجام می گیرد. و در نهایت دقت و سرعت این پیوند را از طریق فولیکول های سالم نقطه اهدا کننده بر روی محل مورد نظر انجام می دهد.

کاشت ابرو با خواب طبیعی

آدرس و شماره تماس کلینیک پوست و زیبایی دنا

آدرس: شیراز، خیابان معالی آباد، نبش کوچه یک شریعتی، ساختمان پارسا، طبقه 6

شماره تماس: 091726169050713635112707136364050

شماره تماس قسمت لیزر: 09176379008
شماره تماس کاشت مو و ابرو: 09175370742
شماره تماس میکروبلیدینگ، هایفوتراپی و پیلینگ کربن: 09170034154
بخش جراحی: 09175415868 و 09172616905
شماره تماس قسمت تزریق چربی، ژل و بوتاکس: 09175415868

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *