دکتر مسعود زیدآبادی

چت آنلاین با دکتر مسعود زیدآبادی

در این مطلب از وب سایت رسمی پوست و مو به معرفی دکتر مسعود زیدآبادی در شیراز با تخصص دکترای حرفه ای پزشکی توانسته در این شهر تمامی خدمات زیبایی را با رضایت مندی بالا ارائه نماید. در ادامه برخی از اصلی ترین خدمات ایشان را معرفی می نمایید.

دکتر مسعود زیدآبادی در شیراز

دکتر مسعود زیدآبادی با تخصص دکترای حرفه ای پزشکی با دایر کردن کلینیک های تخصصی زیبایی در دو منطقه پر رفت و آمد شیراز و بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای توانسته در بین مراکز زیبایی جایگاه ویژه ای داشته باشد. برای دریافت نوبت اینترنتی، می توانید بر روی دکمه چت آنلاین کلیک کنید، سپس با وارد کردن شماره خودتان، پذیرش دکتر مسعود زیدآبادی در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و برای شما نوبت را ثبت می کنند.

دکتر مسعود زیدآبادی در شیراز

خدمات دکتر مسعود زیدآبادی

خدماتی که این مرکز با استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر، هایفو و همچنین مواد اولیه با کیفیت به شما همشهریان عزیز ارائه می کنند عبارت است از:

  • تزریق ژل و بوتاکس
  • لیفت بینی و ابرو با نخ
  • جوانسازی صورت با لیزر
  • برطرف کردن لکه‌های صورت با لیزر
  • از بین بردن جای زخم و اسکارهای قدیمی
  • خالبرداری، برداشتن زگیل و میخچه
  • مزوتراپی

خدمات دکتر مسعود زیدآبادی

اگر تمایل به دیدن نمونه کارهای بیشتر از این پزشک را دارید به اینستاگرام کلینیک دکتر زیدآبادی به آدرس: dr_zeidabad مراجعه کنید.

هایفوتراپی در مرکز دکتر زیدآبادی

هایفو یا HIFU مخفف واژه‌ی انگلیسی High-Intensity Focused Ultrasound به معنای «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. هایفو یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای انجام هایفوتراپی هستید پیشنهاد ما به شما مطب دکتر زیدآبادی است.

لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از اصلی ترین روش های کم تهاجمی و غیر جراحی برای از بین بردن آثار پیری پوست در نواحی مختلف صورت است. لیفت صورت با نخ دارای دو نتیجه بسیار مهم است: رفع افتادگی و اثرات افزایش سن بر روی پوست و تحریک افزایش تولید کلاژن سازی.

لیفت با نخ

آدرس و شماره تماس دکتر مسعود زیدآبادی در شیراز

آدرس:
شیراز، بلوار سیبویه، درمانگاه هلال احمر، جنب ورزشگاه شهید دستغیب
صدرا، بولوار مولانا، ساختمان فلورانس، جنب بانک مسکن، طبقه سوم، واحد ده

شماره تماس: 091787872490933145590009131455900

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *