ورم بعد از سابسیژن

ورم بعد از سابسیژن و راه های درمان آن

یکی از دغدغه های افراد ورم بعد از سابسیژن است که راه های درمان آن را در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو درج کرده ایم. ما را ا انتهای این مطلب همراهی کنید.

ورم بعد از سابسیژن امکان پذیر است؟

ورم بعد از سابسیژن در ناحیه درمان، یک اتفاق کامل طبیعی است، چون ورم نشان دهنده شروع فرآیند ترمیم پوست است. علت ورم بعد از سابسیژن این است که نفوذپذیری عروق در فضای بین بافتی بالا می‌رود و پلاکت ها، گلبول های سفید و مایع در این فضا جمع می‌شوند.

در صورتی که به دنبال مراکز سابسیژن در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

ورم بعد از سابسیژن امکان پذیر است؟

کرم ترمیم کننده بعد از سابسیژن

محصولات ترمیم کننده پوست دارای ترکیبات ضد التهابی، مرطوب کننده و مواد فعال هستند که معمولاً التهاب، قرمزی و درد ناشی از زخم را کاهش داده و به واسطه داشتن ترکیبات فعال ساخت کلاژن را در بافت پوست سرعت می‌بخشند. معمولاً برخی از محصولات ترمیم کننده توسط پزشک تجویز می شوند که برای کمک به فرایند درمان مؤثر هستند؛ زیرا باعث رسیدن رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز به پوست می شود و در طی آن ترمیم پوست با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

افراد نامناسب جهت انجام سابسیژن

  • افراد با سابقه اسکار هایپرتروفیک یا کلوئید
  • تینوئید دهانی سیستمی مثال ترتین و ایزوترتینوئین
  • افراد دچار اختلالات خونریزی یا اختلال انعقادی
  • افراد دچار عفونت باکتریایی یا ویروسی فعال
  • راهکاری ساده و ایمن برای بهبود جای زخم است.

بهترین راه برای رفع کبودی پس از سابسیژن صورت

برای از بین بردن کبودی های ناشی از سابسیژن بهتر است از کمپرس سرد استفاده کنید. داروهای ضد التهاب و آنتی بیوتیک که پزشک متخصص پوست تجویز می کند باید به موقع مصرف گردد.

بهترین راه برای رفع کبودی پس از سابسیژن صورت

کلام آخر

در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به معرفی ورم بعد از سابسیژن و راه های درمان آن پرداخته ایم. شما کاربران گرامی در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *