گن بعد از عمل پروتز سینه

بهترین گن بعد از عمل پروتز سینه چیست؟

بعد از جراحی پروتز سینه با رعایت یک سری مراقبت ها به نتیجه دلخواه خود برسید. گن بعد از عمل پروتز سینه یکی از وسایلی است که باید از آن حتما استفاده کنید و مدت زمان استفاده از این سوتین های طبی با تجویز پزشک ارائه می شود. ما نیز در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی این گن ها و کاربردهای آن می پردازیم.

آیا استفاده از گن بعد از عمل پروتز سینه ضروری است؟

به صورت کلی استفاده از سوتین باعث جلوگیری از افتادگی سینه ها می شود. شما با استفاده از یک سوتین خوب می توانید از افتادگی سینه های خود جلوگیری کنید. گن پروتز سینه یا سوتین مخصوص سینه یکی از اقلام ضروری بعد از عمل پروتز سینه می باشد که جراحان و پزشکان برای فرم دهی و زیباسازی بهتر سینه به بیماران توصیه می‌کنند. این کار باعث جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از جراحی و همچنین فرم دهی به آنها خواهد شد.

در صورتی که به دنبال جراح پروتز سینه در شیراز برای انجام این جراحی هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

آیا استفاده از گن بعد از عمل پروتز سینه ضروری است؟

انواع گن کششی سینه

گن هایی که برای مراقبت از سینه ها بعد از جراحی استفاده می شوند انواع مختلفی دارند که از نظر ظاهری، جنس و کیفیت با هم تفاوت دارند. از جمله پرفروش ترین گن بعد از عمل پروتز سینه عبارت است از:

گن فشرده سازی سینه

این مدل گن ها معمولا به تجویز پزشک برای کاهش درد و تورم بعد از جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. در حفظ فرم جدید سینه ها بسیار موثر است.

سوتین با تسمه های قابل تنظیم

گاهی برای کاهش تورم و التیام درد لازم است بند سوتین خود را تنظیم کنید که در این شرایط از گن با تسمه های قابل تنظیم استفاده می شود.

سوتین با قفل جلو

این نوع سوتین از جلو قفل مخصوص و زیپ برای باز و بسته شدن دارد و نیاز نیست هنگام در آوردن سوتین بازو های خود را بلند کنید.

ضرورت استفاده از گن بعد از عمل پروتز سینه

استفاده از گن بعد از عمل پروتز سینه از اصلی ترین مراقبت های بعد از عمل پروتز سینه است چرا که از بروز عفونت های احتمالی به میزان زیادی جلوگیری می کند. سوتین طبی پروتز سینه باعث افزایش گردش خون می شود که این امر باعث بهبود سریع‌تر زخم‌ها و جراحات می شود. علاوه بر آن استفاده از گن به بهبود تورم و کاهش کبودی ناشی از عمل کمک به سزایی می کند.

ضرورت استفاده از گن بعد از عمل پروتز سینه

استفاده از سوتین مخصوص پروتز سینه باعث بهبود کانتور یا فرم سینه می شود. بافت ها در زمان ترمیم و بهبودی به درستی به لایه های زیرین جوش می خورد و از بروز چروک روی پوست و همینطور بافت اسکار جلوگیری می کند. همچنین این گن ها باعث می شوند سینه فرم رو به بالا به خود گرفته و فرد دچار افتادگی سینه نشود. گن پروتز سینه از جمع شدن خون و مایع زیر پوست جلوگیری می کند تا سینه ها ورم نکنند.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین گن بعد از عمل پروتز سینه پرداخته ایم. در صورت هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *