هزینه لیپوماتیک

هزینه لیپوماتیک در سال 1402 چقدر است؟

عمل لیپوماتیک را می توان یکی از جراحی های زیبایی و تناسب اندام در نظر گرفت. این عمل برای رسیدن به اندام مناسب و دلخواه یکی از بهترین گزینه ها است. سوال مهم این است که هزینه لیپوماتیک در سال 1402 جقدر است؟ ما در این مطلب از وب سایت پوست و مو شما را از قیمت این جراحی با اطلاع می کنیم.

هزینه لیپوماتیک در سال 1402

هزینه لیپوماتیک در ایران به نواحی مورد نظر برای جراحی بستگی دارد. تا جراح لیپوماتیک شما را ویزیت نکند نمی توانید هزینه آن را به درستی بدانید. البته میتواند اظهار نظر کرد که موارد زیر به عنوان عوامل تاثیرگذار بر هزینه این جراحی است:

  • وضعیت بیمار
  • مهارت های جراح لیپوماتیک
  • حقوق دستیار جراحی
  • هزینه ی مرکز جراحی
  • مزایای انجام لیپوماتیک

هزینه لیپوماتیک در سال 1401

نمونه عمل لیپوماتیک چگونه است؟

چاقی در افراد با یکدیگر فرق می کند و در هر شخصی با دیگری متفاوت می باشد. در چاقی شکمی ممکن است شما با رژیم غذایی و ورزش خوب شده و نیازی به عمل نباشد، اما اگر چربی بدن شما بسیار زیاد باشد از عمل جراحی لیپوماتیک استفاده کرده و سوراخی به قطر 2تا5میلیمتر در بدن ایجاد شده و سپس کانول دستگاه از طریق سوراخ ایجاد شده، به بافت چربی نفوذ پیدا کرده و با استفاده از میدان امواج اولتراسوند، اقدام به حذف چربی از بدن می کنند.

مزایا عمل لیپوماتیک

از آنجایی که قیمت لیپوماتیک تقریبا زیاد است بهتر است مزایا آن را نیز بدانید:

  • جلوگیری از افتادگی پوست و انقباض بهتر آن
  • عملکرد ساده و مفید
  • حذف چربی بدن و استفاده از چربی مجدد برای شکل دهی به اعضای بدن
  • دوره ی نقاهت بسیار کوتاه
  • نیازی به بیهوشی نیست
  • استفاده ی همزمان از فناوری ارتعاش و مکش
  • کاملا ایمن و ساده
  • تورم و کبودی خفیف
  • بدن به ویزیت های بعدی احتیاجی ندارد
  • زمان اجرا کوتاه تر است
  • مقدار کمی بیهوشی مورد نیاز است

افراد مناسب برای انجام لیپوماتیک

این افراد عبارتند از:

  • افرادی که چاقی موضعی دارند
  • اضافه وزن دارند
  • بیماری خاصی ندارند
  • افرادی که از چربی ناهموار و سلولیت رنج می برند
  • افرادی که مایل به ایجاد تغییر در بدن خود هستند
  • بنا به دلایلی ورزش و رژیم غذایی برای از بین بردن چربی آن نواحی ممکن نیست.

قیمت جراحی لیپوماتیک برای اندام های مختلف بدن

این که کدام ناحیه از بدن شما نیاز به عمل لیپوماتیک دارد بر قیمت آن تاثیرگذار است. قسمت های مختلف بدن با توجه به میزان چاقی آن و مقدار چربی های اضافی بدن میتواند بر افزایش و یا کاهش قیمت این جراحی تاثیر گذار باشد.

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

درصد بالایی از متقاضیان لیپوماتیک، برای عمل شکم و پهلو مراجعه می ‌کنند. شکم و پهلو از جمله قسمت هایی هستند که زودتر دچار چاقی می شود. یکی از موارد حائز اهمیت برای مراجعه کنندگان، هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو است. عوامل زیادی باعث می شود تا قیمت عمل لیپوماتیک در این قسمت تغییر کند. بسیاری از مراجعه کنندگان به دنبال مرکزی هستند که با کمترین قیمت این عمل را انجام دهد. این موضوع نباید باعث شود که نتیجه عمل تحت تاثیر قرار گیرد. هزینه این عمل شکم و پهلو از حدود 18 تا 30 میلیون تومان متفاوت است.

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

هزینه عمل لیپوماتیک پهلوها

در برخی موارد ممکن است بیمار تنها در ناحیه پهلو دچار چربی باشد و قسمت شکم نیاز زیادی به لیپوماتیک نداشته باشد. در چنین مواردی هزینه لیپوماتیک پهلو ها کمتر از مواردی است که شکم و پهلو با هم عمل می شوند. البته این موضوع به میزان چربی ‌های جمع شده در هر دو پهلو هم بستگی دارد. با اینکه نتایج لیپوماتیک بهتر از لیپوساکشن است اما هزینه آن کمتر است. دلیل کمتر بودن این هزینه این است که در حین لیپوماتیک نیاز نیست جراح برای خارج کردن چربی ها فشاری را وارد کند و با تمرکز بیشتر این عمل را انجام می دهد. در واقع جراح در حین انجام لیپوماتیک پهلو و دیگر اعضا انرژی کمتری می گذارد. همین موضوع باعث کم شدن قیمت لیپوماتیک پهلو بین 12 تا 20 میلیون تومان می شود.

هزینه لیپوماتیک غبغب

غبغب به چربی هایی گفته می شود که در قسمت زیر چانه و ناحیه فوقانی گردن تجمع پیدا می کند. دلیل اصلی به وجود آمدن غبغب عوامل ژنتیکی و نواسانات وزنی است. تا قبل از معاینه بیمار نمی توان به طور دقیق قیمت لیپوماتیک غبغب را تعیین کرد. قیمت لیپوماتیک غبغب از قیمت لیپوماتیک در دیگر اعضای بدن کمتر است. دلیل کمتر بودن این هزینه مقدار کم چربی و مدت زمان کوتاه برای عمل است. برای اینکه بدانید هزینه این عمل برای شما چقدر است، باید به پزشک مراجعه کرده تا پس از معاینه قیمت نهایی را به شما اعلام کند.

هزینه لیپوماتیک سینه آقایا

ممکن است برخی افراد گمان کنند داشتن سینه های بزرگ خوشایند است. اما اگر سینه ها بیش از حد بزرگ باشند مشکلاتی برای فرد به وجود می ‌آید. اکثر افرادی که به دنبال کوچک کردن سینه های خود هستند، روش لیپوماتیک سینه را انتخاب می کنند. نمی توان رقم معینی را برای هزینه عمل لیپوماتیک سینه مشخص کرد. در واقع قیمت لیپوماتیک سینه بر اساس مهارت جراح، هزینه اتاق عمل، هزینه پرستار و… مشخص می‌ شود. باید توجه داشت که هزینه این عمل باید شخصا پرداخت شده و بیمه در این زمینه خدماتی ارائه نمی ‌دهد. هزینه عمل لیپوماتیک سینه از حدود 10 تا 16 میلیون تومان متفاوت است.

هزینه لیپوماتیک صورت

چربی ها ممکن است در نواحی مختلف صورت جمع شوند. بنابراین هزینه عمل لیپوماتیک صورت (بوکال) بر اساس میزان چربی ‌های موضعی در قسمت های مختلف صورت تعیین می‌ شود. همچنین میزان چربی های صورت در تمام افراد با هم یکسان نیست. بنابراین قیمت عمل لیپوماتیک صورت برای هر فرد بسته به شرایط او تعیین می شود. هر چه مهارت جراح در انجام لیپوماتیک صورت بالاتر باشد، هزینه ها نیز افزایش می یابد. به دلیل اینکه صورت در معرض دید بوده و نقش اصلی را در زیبایی ایفا می کند باید به یک جراح متبحر مراجعه کرده تا نتیجه کاملا خوب و طبیعی حاصل شود. هزینه عمل لیپوماتیک غبغب از 8 تا 15 میلیون تومان متنوع است.

هزینه لیپوماتیک بازو

چربی ها در ناحیه بازو به دلیل افزایش سن، تحرک کم یا اضافه وزن تجمع پیدا می کند. در برخی موارد ممکن است پوست بازو آویزان و شل بوده و احساس ناخوشایندی برای بیمار ایجاد کرده باشد. هزینه این جراحی بازو پس از اینکه پزشک بیمار را معاینه کند، مشخص می شود. جراح برای تعیین قیمت عمل لیپوماتیک بازو مواردی همچون مهارت خود، حجم چربی های بیمار، مدت زمان عمل، هزینه اتاق عمل و… را در نظر می گیرد.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *