هزینه میکرودرم ابریژن

هزینه میکرودرم ابریژن و قیمت هر جلسه چقدر است؟

پیدا کردن چین و چروک پوستی با گذر زمان به وجود می آید. میکرودرم ابریژن یکی از موثرترین تکنیک های رفع چروک های پوستی است. در این مطلب از وب سایت رسمی پوست و مو با هزینه میکرودرم ابریژن و قیمت هر جلسه آن آشنا خواهید شد. با ما همراه شوید.

میکرودرم چیست؟

یکی از روش های نوین در جهت جوانسازی و پاکسازی صورت میکرودرم است که غیرتهاجمی و غیر شیمیایی است.به کمک این تکنیک میتوانید پوستی شاداب تر و جوان تر داشته باشید. میکرودرم با استفاده از اسپری میکروکریستال سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و راهی برای ایجاد سلول‌های جدید و جوان روی صورت باز می‌کند. میکرودرم می‌تواند با سرعت بسیار بالاتری در پوست کلاژن و الاستین بسازد.این روش جوانسازی پوست صورت روند بسیار آرام و سطحی دارد و می‌تواند مشکلات عمیق پوست را هم درمان کند. از طرفی در کنار درمان عارضه‌های پوستی، به پاکسازی سطح پوست و لایه‌های زیرین آن کمک فراوانی خواهد کرد.

اگر به دنبال مراکز میکرودرم در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

هزینه هر جلسه میکرودرم در سال 1401

به صورت کلی میتوان هزینه هر جلسه میکرودرم در سال 1401 را بین 1 الی 2 میلیون تومان بیان کرد. باید در نظر داشته باشید که برخی موارد میتواند تاثیر مستقیم بر هزینه این تکنیک داشته باشند. در ادامه برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت هر جلسه میکرودرم را بررسی می کنیم.

هزینه هر جلسه میکرودرم در سال 1401

چه عواملی در هزینه میکرودرم موثر هستند؟

اگر می خواهید صورت خود را با این تکنیک جوان و شاداب کنید حتما این سوال برایتان به وجود آمده که هزینه میکرودرم چقدر است؟
معمولا برای اینکه قیمت میکرودرم برای فرد مشخص گردد، در اول باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشک با توجه به بررسی‌های لازم روی پوست صورت و تشخیص عمق مشکلات پوستی می‌تواند هزینه میکرودرم را به شما بگوید. هزینه میکرودرم با توجه به برخی عوامل که در ادامه بیان می کنیم میتواند افزایش و یا کاهش پیدا کند.

چه عواملی در هزینه میکرودرم موثر هستند؟

  • عمق و نوع لایه برداری : به طور معمول پس از 25 سالگی، روند پیری پوست آغاز می شود. تغذیه و مراقبت از پوست صورت می تواند در این فرآیند دخیل باشد، بنابراین برای جلوگیری از پیری زودرس بهتر است با متخصص زیبایی مشورت کنید. یکی دیگر از عواملی که می تواند بر قیمت میکرودرم ابریژن تاثیر بگذارد، عمق و نوع لایه برداری است.
  • تعداد جلسات : تعداد جلسات میکرودرم ابریژن برای پوست هایی با مشکل بسیار عمیق بیشتر خواهد بود. در همان جلسات اول، لایه مرده سطح پوست از بین می رود، بنابراین در میکرودرم ابریژن اولیه، فاصله بین جلسات کمتر می شود تا نتیجه بهتر و کارایی بهتری داشته باشد. اما با گذشت زمان، با جایگزینی پوسته های جدید، فاصله بین جلسات افزایش می یابد.گ
  • ناحیه درمان : میکرودرم ابریژن برای از بین بردن و بهبود مشکلات پوست صورت استفاده می شود. هر چه ناحیه میکرودرم ابریژن بزرگ‌تر، وسیع‌تر و عمیق‌تر باشد، هزینه میکرودرم ابریژن بالاتر است.
  • کلینیک انتخابی : انتخاب یک کلینیک با کیفیت خوب نیز می تواند نقش کلیدی در نتیجه و کارایی داشته باشد. کلینیک مورد نظر باید تمام توصیه های بهداشتی را رعایت کند. می تواند از مشکلاتی مانند عفونت، بیماری های پوستی و غیره جلوگیری کند. با افزایش امکانات و خدمات یک کلینیک، هزینه برای فرد نیز افزایش می یابد.

تعداد جلسات لازم برای میکرودم

تعداد جلسات طبق نظر دکتر متخصص پوست و مو حداقل 5 جلسه مورد نیاز است که هر دو هفته باید تمدید شود.

مراقبت های بعد از میکرودرم

برای مراقبت از پوست صورت بعد از میکرودرم و رسیدن به یک نتیجه خوب لازم است که به چند نکته توجه داشته باشید:

  • بعد از میکرودرم سریعا به کمک یک حوله تمیز سطح پوست را کاملا تمیز کنید.
  • سعی کنید تا چند روز بعد از میکرودرم از شوینده‌های ملایم و بدون الکل و مواد شیمیایی استفاده کنید.
  • می‌توانید برای کاهش حساسیت و کاهش میزان التهابات پوست صورتتان از کمپرس سرد استفاده کنید. البته در این بخش استفاده از لوسیون‌های مراقبتی که حاوی مس هستند هم نمی‌تواند بی تاثیر باشد.
  • داروهای تجویز شده پزشک را به دقت مصرف کنید و از نوشیدن آب فراوان غافل نشوید.
  • بعد از آن می‌توانید از کرم‌های ویتامین‌دار چون کرم ویتامین A، C، E استفاده کنید.
  • برای بهبودی سریع‌تر و گرفتن نتیجه بهتر، نباید تا یک هفته پس از میکرونیدلینگ بدون ضدآفتاب در برابر اشعه آفتاب قرار بگیرید.
  • استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان می‌تواند بهبودی سطح پوست را تسریع کند.

هر جلسه درمانی با میکرودرم ابریژن چه مدت زمان طول می کشد؟

به طور معمول بین 15 تا 20 دقیقه هر جلسه میکرودرم ابریژن زمان لازم دارد. اما ممکن است با توجه به وسعت ناحیه ای که نیاز به میکرودرم ابریژن دارد این مدت زمان کمی بیشتر شود.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *