دکتر سولماز قربانی

چت آنلاین با دکتر سولماز قربانی

در این مطلب ما به معرفی دکتر سولماز قربانی متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن پرداخته ایم. دکتر سولماز قربانی با شماره نظام پزشکی 146490 در شهر شیراز مشغول به کار است و خدمات تخصصی زیبایی را ارائه می دهند. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر این پزشک همچون خدمات، آدرس و شماره تماس موجود در ادامه مطلب را از دست ندهید.

معرفی دکتر سولماز قربانی در شیراز

دکتر سولماز قربانی با پنج سال سابقه درخشان در زمینه جراحی زیبایی بینی در شیراز مشغول به کار است. زمان حضور دکتر قربانی در مطب روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 10:30 تا 12 می باشد. یکی از بهترین راه های انتخاب جراح زیبایی بینی مشاهده نمونه کارهای مراجعین سابق است. برای این کار می توانید به اینستاگرام دکتر سولماز قربانی dr_soolmaz_ghorbani مراجعه کرده و با توجه به سلیقه خود، پزشک را با اطمینان بیشتر انتخاب نمایید.

معرفی دکتر سولماز قربانی در شیراز

خدمات تخصصی دکتر سولماز قربانی

شما میتوانید خدمات تخصصی ارائه شده توسط دکتر قربانی را در زیر مشاهده کنید:

  • جراحی بینی
  • تزریق بوتاکس

خدمات تخصصی دکتر سولماز قربانی

جراحی زیبایی بینی توسط دکتر سولماز قربانی در شیراز

امروزه در کشور ما جراحی رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی بسیار پرطرفدار بوده و در ظاهر افراد تغییر چشمگیری ایجاد می کند. به همین علت لازم است که این جراحی توسط فردی متخصص و حرفه ای انجام گیرد. پیشنهاد ما به شما انتخاب دکتر سولماز قربانی، متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن در شیراز می باشد. ایشان با سابقه درخشان 5 ساله خود، بهترین نتیجه را رقم زده و موجب زیبایی بیشتر شما می گردد.

جراحی زیبایی بینی توسط دکتر سولماز قربانی در شیراز

اطلاعات تماس دکتر سولماز قربانی

آدرس: شیراز، ستارخان، بین کوچه 15 و 17، ساختمان شروین، طبقه همکف

شماره تماس: 0939344033907136490987

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *