ورم بعد از جراحی لیفت شقیقه

ورم بعد از جراحی لیفت شقیقه و راه های کاهش آن

در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو به بررسی علت ورم بعد از جراحی لیفت شقیقه و راه های کاهش آن می پردازیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

جراحی لیفت شقیقه چیست؟

این جراحی ترکیبی از بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه است که می تواند چشم هایی زیباتر را به شما هدیه دهد. این جراحی ابروهای که پایین افتاده و افتادگی حتی پلک بالایی را که ممکن است ظاهری خسته را به زیباجویان بدهد، برطرف می کند. این روش ممکن است با بلفاروپلاستی و یا لیفت صورت ترکیب شود، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به بیمار می‌دهد. در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای جراحی لیفت شقیقه در شیراز هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین پزشکان را قرار داده ایم.

جراحی لیفت شقیقه چیست؟

کاندیدای مناسب جراحی لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟

افراد زیر همگی به عنوان کاندیدای این عمل شناخته شده اند:

  • کسانی که نیازی به لیفت کامل ابرو نداشته و فقط می خواهند انتهای ابروهایشان کشیده شود و کمی بالا رود.
  • کسانی که دارای خطوط عمیق در انتهای ابروها و دو طرف اطراف چشم خود هستند و می خواهند این چین و
  • چروک را برطرف کنند و جهره ای شاداب داشته باشند.
  • کسانی که ابروهایشان به دلیل ارثی یا پیری و افتادگی پوست دچار افتادگی شده است.

ورم بعد از جراحی لیفت شقیقه

تورم بعد از جراحی لیفت شقیقه عارضه ای است که بعد از هر برشی انتظار داریم.بنابراین وجود آنها جای نگرانی چندانی ندارد. ورم لیفت شقیقه بطور متوسط یک هفته پس از جراحی رفع می‌شود. رفع ورم لیفت شقیقه بصورت خودبخودی صورت می‌گیرد و معمولا نیازی به مداخلات جدی پزشکی ندارد. با این حال در صورتی که فرد احساس کند ورم موضع جراحی شده با گذشت زمان افزایش یافته است بهتر است به پزشک خود اطلاع دهد.

راه های کاهش ورم بعد از جراحی لیفت شقیقه

  • بعد از انجام جراحی صورت پزشک دستور العمل‌هایی را برای بهبودی ورم بعد از جراحی لیفت صورت بیماری ارائه می‌دهد این دستورالعمل‌ها اگر نادیده گرفته شود ممکن باشد باعث افزایش یافتن ورم و باعث ایجاد شکست در بیمار شود.
  • پزشک توصیه می‌کند که بیمار حین استراحت سر خود را در بالا نگه‌ دارد تا هیچ‌ گونه فشار غیر ضروری به افراد اعمال نشود. بهتر است که چند بالش در هنگام استراحت زیر سر خود قرار داد.
  • برای بهبود یافتن در اکثر موارد از کمپرس‌های سرد استفاده می‌شود. در این مرحله می‌توان برای بهبود یافتن از کمپرس یخ استفاده کرد زیرا حس خنکی که ایجاد می‌شود باعث می‌شود رگ‌های خونی منقبض شود و احساس راحتی بیشتری شود.
  • بهتر است که از گرما پرهیز کرد. برای بهبودی ورم بعد از جراحی لیفت صورت باید از گرفتن دوش آب گرم خودداری کرد. در مقابل بهتر است که از آب ولرم استفاده کرد و بدن خود را هیدراته نگه داشت.

راه های کاهش ورم بعد از جراحی لیفت شقیقه

کلام آخر

از این که تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *