هزینه تزریق فیلر

هزینه تزریق فیلر چقدر است و به چه مواردی بستگی دارد؟

امروزه یکی از بهترین روش های زیبایی در جهت از بین بردن چروک پوست تزریق فیلر است که برای اصلاح فرم بینی بدون جراحی نیز موثر می باشد. در این روش می توان برای پرکردن چروک های پوستی، جوانسازی پوست با ماندگاری بالا استفاده کرد. در این مقاله با هزینه تزریق فیلر در سال 1401 و عوامل موثر بر آن آشنا می شوید.

عوامل موثر بر هزینه تزریق فیلر در سال 1401

هزینه جوانسازی پوست با فیلر به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین چیزی که می تواند در هزینه تزریق فیلر تاثیر گذار باشد ناحیه مورد نظر برای تزریق است. میزان فیلر مورد نیاز برای تزریق نیر میتواند در هزینه آن تاثیر گذار باشد. عامل دیگری که بر هزینه تزریق فیلر تأثیر می گذارد، شدت مشکل است. هزینه تزریق این ماده به طور طبیعی افزایش خواهد یافت. ضمنا دستمزد پزشک انتخابی برای تزریق و موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز بسیار موثر است.

عوامل موثر بر هزینه تزریق فیلر در سال 1401

اگر به دنبال دکتر خوب برای تزریق فیلر در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

هزینه تزریق فیلر چشم

فیلر زیر چشم یکی از موثرترین روش های پر کردن گودی اطراف چشم و همچنین از بین بردن تیرگی آن است. فیلر های زیر چشم از برندهای مختلفی تولید می شود که قیمت هر کدام متفاوت است. به صورت کلی هزینه تزریق فیلر زیر چشم در سال 1401 برای هر سی سی بین 3 تا 5 میلیون تومان متفاوت است.

هزینه تزریق فیلر چشم

قیمت فیلر خط خنده 1400 و 1401

خطوط اطراف دهان که به خط خنده نیز مشهور هستند میتوانند ظاهر شما را به هم ریخته و پیر کنند. فیلرهای مخصوص این ناحیه در بهترین برندهای دنیا تولید شده و برای تزریق آماده هستند. قیمت فلیر خط خنده با توجیه به میزان مواد لازم برای هر فرد متفاوت است. اما به صورت کلی برای هر سی سی فیلر خط خنده باید بین 2 تا 4 میلیون تومان هزینه کنید.

قیمت فیلر خط خنده 1400 و 1401

هزینه تزریق فیلر به گونه

گونه یکی از نواحی صورت است که گزینه بسیار مناسبی برای پرکردن تزریق فیلر است. این عمل معمولا برای پرکردن و تقویت قسمت میانی صورت انجام می شود که باعث می شود فرد جوان تر و سالم تر به نظر برسد. هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل مورد استفاده دارد. همچنین میزان ژل، سن افراد، میزان آسیب موجود و تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه گیری نهایی متفاوت خواهد بود. البته شهر و محله شما نیز می تواند در هزینه تفاوت ایجاد کند. با این حال می توان با قاطعیت گفت که این روش یکی از کم خطرترین و کم هزینه ترین روش ها برای زیباسازی صورت است.

کاربرد تزریق فیلرها

کاربردهای اصلی این مواد به شرح زیر است:

  • پرکننده ها با خواص پر کنندگی خود؛ آنها می توانند چین و چروک و خطوط صورت را به خوبی پر و پوشش دهند. خطوط اخم، خط خنده و خطوط افقی پیشانی با تزریق فیلر به خوبی پوشانده شده و از بین می روند.
    همچنین می توان از این مواد برای تسطیح اسکارهای آتروفیک یا فرورفته با روش هایی مانند زیر جلدی استفاده کرد.
  • یکی از کاربردهای اصلی تزریق فیلر مربوط به تقارن اندام های صورت است. در بسیاری از افراد، گونه ها، شقیقه ها یا لب ها به دلایل مختلف متقارن نیستند. تزریق فیلر می تواند یکی از اصول زیبایی یعنی حفظ تعادل و تقارن را از طریق تقارن اجزای صورت برقرار کند.
  • رایج ترین استفاده از تزریق فیلر برای افرادی است که خواهان حجم بیشتر و فرم بهتر بخشی از صورت یا بدن خود هستند. این کاهش حجم یا از ابتدا وجود داشته و به صورت ژنتیکی و یا به مرور زمان ناشی از افزایش سن، کاهش وزن، سبک زندگی و … بوده است. در هر صورت، تزریق فیلر برای این موارد ممکن است با بهترین نتایج همراه باشد.
  • با توجه به اینکه تزریق ژل بینی بدون برش با تیغ جراحی و خونریزی انجام می شود، بنابراین هیچ گونه درد ناشی از جراحی برای این روش وجود ندارد
  • تزریق فیلر بینی کاملاً سرپایی است و در دوران نقاهت نیازی به جداسازی ندارد.
  • در تزریق فیلر بینی نیازی به استفاده از چسب و قالب بینی نیست، شکل بینی بدون نیاز به چسب ثابت می ماند.
  • هنگام تزریق فیلر بینی نیازی به استفاده از بی حسی نیست. در این روش بی حسی به صورت موضعی برای متخصص زیبایی انجام می شود و هیچ عارضه ای از بیهوشی نخواهد داشت.
  • بعد از تزریق فیلر بینی نیازی به مراقبت و استراحت طولانی مدت نیست و بعد از تزریق می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.
  • اگر از نتیجه راضی نیستید، بعد از تزریق به راحتی می توان بینی را فیکس کرد، اصلا جای نگرانی نیست.
  • زمان بهبودی برای اصلاح فیلر بینی بسیار سریع است، 1-2 روز پس از تزریق ژل بینی، تورم و کبودی به طور کامل از بین می رود.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *