هایفو واژینال و مراقبت های بعد از آن

یکی از رو های جوانسازی واژن استفاده از هایفو است. بانوان می توانند با با استفاده از هایفو واژینال زیبای ناحیه تناسلی خود را به دست آورد. ما در این مقاله از وب سایت تخصصی پوست و مو در این خصوص و مراقبت های بعد از آن صحبت خواهیم کرد.

هایفو واژینال چیست؟

با بالا رفتن سن، زایمان، تغییرات مکرر هورمونی، یائسگی و … همگی میتواند تاثیرات منفی روی واژن داشته باشد. در گذشته هیچ راهی برای درمان چروک های این ناحیه وجود نداشت اما حالا روش های جدیدی مانند هایفوتراپی واژن در بانوان بدون هیچ گونه عارضه ای در جهت جوانسازی و بهبود ظاهری این ناحیه به آنها کمک می کمد.

نحوه انجام هایفو واژن چگونه است؟

همانطور که میدانید هایفوتراپی در جهت تحریک پوست برای ساخت کلاژن مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش هندپیس دستگاه هایفو، در داخل واژن قرار گرفته و امواج متمرکز فراصوت از آن ساطع خواهند شد. فرکانس فراصوت متمرکز، به عمق 2 تا 5 میلی‌متری به صورت بخش بخش نفوذ کرده و با ورود به لایه‌های عمیق پوست، سلول‌ها را به کلاژن سازی تشویق کرده و باعث سفتی و لیفتینگ بافت ناحیه مورد نظر می‌شوند. این کار توسط پزشکان مجرب انجام شده و هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت.

تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی واژینال

تعداد جلسات هایفوتراپی واژینال بسته به دستگاه، تشخیص پزشک، نوع پوست شما و …. تعیین می شود. اما به صورت کلی با انجام یک تا سه جلسه درمانی در طول یکسال، جوانسازی واژن انجام خواهد شد. هر یک از این جلسات نیز در حدود 20 الی 30 دقیقه زمان خواهد برد.

چه اشخاصی کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی واژینال هستند؟

هایفوتراپی واژن برای خانم های بالای 30 سال مناسب است. بانوانی که زایمان طبیعی داشته‌اند، باید حداقل سه ماه برای هایفوتراپی واژینال صبر کنند. همچنین ممکن است هایفوتراپی واژن برای بانوان بالای 60 سال نتیجه چشمگیر و موثری نداشته باشد.

به‌هیچ عنوان کاندیدای مناسبی برای هایفو تراپی واژینال نیستند:

  • بانوان باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به صرع و دیابت
  • وجود زخم، زگیل و تبخال در ناحیه تناسلی
  • داشتن پروتز فلزی در قلب

مراقبت های بعد از هایفو واژینال چیست؟

این نکات شامل موارد زیر است:

  • روش هایفوتراپی واژینال، حداقل دو الی سه روز بعد از اتمام دوران قاعدگی انجام می‌گیرد.
  • پس از شرکت در جلسه هایفو واژن، برقراری ارتباط جنسی تا 3 الی 5 روز ممنوع خواهد بود.
  • پزشک متخصص یکسری آنتی بیوتیک برای بیمار تجویز کرده و فرد ملزم به مصرف آن خواهد بود.

کلام آخر

در این مقاله از وب سایت پوست و مو درباره هایفو واژینال و مراقبت های بعد از آن صحبت کرده ایم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *