مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو چیست؟ | درمان قطعی ریزش و کم پشتی موها با مزوتراپی

موهای پرپشت میتواند یکی از ملاک های زیبایی برای همه افراد اعم از خانم ها و آقایان باشد. معمولا کم پشتی مو ها با افزایش سن و یا داشتن اختلالت درونی به وجود می آید. اما یکی از روش های پیشگیری ریزش موی شدید مزوتراپی مو است که توصیه پزشکان متخصص است. اما آیا می دانید مزوتراپی مو چیست و چگونه انجام می‌شود؟ با چه کاربردهایی دارد؟ عوارض مزوتراپی سر چیست؟ در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ داده می شود. ما را همراهی کنید.

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو یک روش مدرن شامل تزریق مستقیم داروهای مخصوص به پوست سر است که به عنوان درمان کم پشتی و در جهت جلوگیری از ریزش شدید مو استفاده می شودو تجربه نشان داده این روش می تواند برخی از شکل های طاسی را نیز درمان کند. اما شواهد علمی کمی وجود دارد که نشان دهد این روش می‌تواند ریزش موها را از بین ببرد.

مزوتراپی جهت جلوگیری از ریزش مو

مواد مغذی در مزوتراپی سر برای درمان ریزش مو هم می‌توانند اما در وقاع هدف اصلی این تکنیک برای جلوگیری از ریزش است و طبق تحقیقات موثر ترین روش در جهت پیشگیری است. چرا که مواد تزریق‌ شده سلول‌های پوستی را بازسازی کرده و به فولیکول‌های مو استحکام می‌بخشند. پس اگر قصد مزوتراپی مو توسط دکتر را دارید بهتر است به لینک درج شده مراجعه کنید.

مزوتراپی جهت جلوگیری از ریزش مو

چند جلسه مزوتراپی برای رسیدن به نتیجه نیاز است؟

این که چند جلسه برای مزوتراپی موهای سر مورد نیاز است بسته به میزان کم پشتی، شدت نازکی تارهای مو، میزان ریزش و … دارد. این که به چند چلسه مزوتراپی نیاز دارید با مشاوره تحت نظر بهترین دکتر پوست و مو متوجه خواهید شد.

به صورت کلی معمولا بین 8 تا 12 جلسه مزوتراپی موی سر با فواصل زمانی مشخص به افراد واجد شرایط توصیه می شود.

آیا مزوتراپی موی سر عوارضی دارد؟

این تکنیک به صرت کلی عوارضی در پی ندارد. اما در برخی از زیباجیان عزیز موارد زیر به ندرت دیده شده است:

  • حالت تهوع
  • درد
  • حساسیت
  • ورم
  • خارش
  • قرمزی
  • کبودی
  • برجسته شدن نقاط تزریق
  • عفونت
  • اسکار

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو چیست؟

داروهایی که در روش درمانی مزوتراپی مو به مورد استفاده قرار می‌گیرند به دو دسته کلی که همه آنها از ترکیب با کوکتل ساخته شده اند که در ادامه آنها را معرفی می کنیم:

بهترین مارک داروی مزوتراپی مو

محصولات BCN Classics از بهترین مارک مزوتراپی مو

محصولات BCN کلاسیک از آمینواسیدها و بیوتین که هر دو از مواد مغذی برای مو هستند تشکیل شده است. همچنین انواع ویتامین از جمله ویتامین سی و انواع مواد احیا کننده و بازسازی کننده تهیه ‌می‌شوند.

BCN Cocktails اسم آمپول مزوتراپی مو

کوکتل‌ها به عنوان موثر ترین مواد ترکیب شده در آمپول های مزوتراپی مو هستند که برای درمان کم پشتی مو استفاده می شوند.  این کوکتل‌ها در آمپول‌های 10 میلی لیتری عرضه می‌شوند و ترکیب آنها با مواد دیگر فعال بسیار راحت است.

BCN Advanced از بهترین مارک مزوتراپی مو

این دسته از محصولات که با نام BCN پیشرفته نیز شناخته می‌شوند از پپتیدهای نسل جددید ساخته می شود. این ماده به خوبی با کلاژن، اسید هیالورونیک، ویتامین‌ها و سایر مواد فعال عمل می‌کنند و موجب تقویت ریشه مو و کاهش ریزش مو می‌شوند.

مزوتراپی مو یک روش غیرجراحی برای درمان موهای آسیب‌دیده، جلوگیری از ریزش مو و کمک به تقویت موها هست. با وجود تحقیقات کم در مورد کاربرد و اثربخشی مزوتراپی سر، این روش چند سالی است که در بین مردم محبوب شده است. استفاده از مواد مغذی لازم و میزان آن‌ها توسط پزشک تعیین شده و در رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار اهمیت دارد.

اشتراک‌گذاری