موی زائد دور سینه زنان

علت موی زائد دور سینه زنان چیست؟

داشتن موهای زائد در منطلقه دور سینه زنان می تواند در اعتماد به نفس آنها تاثیر گذار باشد. این که علت موی زائد دور سینه زنان چیست را در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو مورد بررسی قرار می دهیم و در نهایت بهترین راه برای مدیریت آن را خواهیم گفت.

چرا مو روی سینه رشد می‌کند؟

اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم باید بگوییم هنوز هیچ علت مشخصی برای این عارضه بیان نشده و هیچ کس هنوز درباره علت آن کامل مطمئن صحبت نمی کند. اما به صورت کلی ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی و افزایش سطح هورمون تستسترون این عارضه پدیدار شود.

بهترین کلینیک های لیزر موی زائد در شیراز را در لینک درج شده معرفی کرده ایم. در صورتی که به دنبال یک مرکز مجهز برای خدمات رفع موهای زائد هستید، به کلینیک های معرفی شده در لینک مراجعه نمایید.

چرا مو روی سینه رشد می‌کند؟

علت موی زائد دور سینه زنان چیست؟

هومونهایی که دچار اختلال می شوند می تواند عوارضی را در بدن نمایان کنند. مثلا در صورتی که هورمون های مردانه در خانم ها از خحالت عادی بیشتر شود، باعث رشدموهای ضیم در ناحیه اطراف سینه و یا روی شکم و صورت خواهد شد. این هورمون ها در بدن خانم ها وجود دارد اما تعداد آنها نسبت به آقایان کمتر است.

موی زائد دور سینه زنان مبتلا به تخمدان پلی کیستیک

در بدن خانم هایی که دچار pcos هستند، از آنجایی که تعادل هورمون ها به هم ریخته و هورمون های dht در بدن آنها افزایش پیدا می کند می تواند موهای زائد در اطرف سینه را به همراه داشته باشد. حتی ریزش مو در قسمت سر، ناباروری و آکنه و ترکیدن هورمونی به خصوص در گونه ها و چانه نیز از دیگر عوارض این بیماری در خانم ها است.

موی زائد دور سینه زنان مبتلا به تخمدان پلی کیستیک

راه های از بین بردن موی زائد دور سینه زنان چیست؟

راه های مختلفی برای از بین بدن موهای زائد در این ناحیه وجود دارد که عبارت اند از:

  • وکس و موم
  • تیغ یا شیو
  • الکترولیز
  • کرم های مو بر
  • استفاده از لیزر

راه کارهایی که در بالا گفته شده است برای از بین بردن موهای زائد در این ناحیه مورد استفاده قرار میگرند. اما لیزر درمانی می تواند موثرترین و بهترین راه برای کم کردن و حتی از بین بردن موی زائد دور سینه زنان باشد.

از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی کرده اید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *