دستگاه تیکسل جدید ترین روش برای از بین بردن لکه پوستی

دستگاه تیکسل جدید ترین روش برای از بین بردن لکه پوستی

دستگاه تیکسل جدیدترین روش جوانسازی پوست صورت و بدن و همچنین درمان لکه های پوستی است که در مقایسه با سایر روش ها درد کمتر، دوره نقاهت کوتاهتر و بهبودی سریعتری را به همراه دارد. بسیاری از کلینیک های زیبایی در حال حاضر از این دستگاه استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم شما را به کاربردهای این دستگاه بیشتر آشنا کنیم.

دستگاه تیکسل چیست؟

تیکسل یک نوع سفت کردن پوست و پروسه کانتورینگ است که برای از بین بردن چین و چروک ها بدون درد و آسیب طراحی گردیده است و یک درمان کاملاً امن است. دستگاه تیکسل برای اولین بار توسط شرکت نواکسل آلمان NOVOXEL جهت رفع آثار زخمهای مختلف، چین و چروک و تغییرات رنگی پوست تولید شده است.

تفاوت دستگاه تیکسل با لیزر چیست؟

دستگاه تیکسل و دستگاه های لیزر مانند فراکشنال برای زیبا کردن و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. هر دو این دستگاه ها ظاهری به یک شکل و یک قیمت دارند اما در تکنولوژی آنها تفاوت های عمده ای وجود دارد.

تفاوت دستگاه تیکسل با لیزر چیست؟

مثلا لیزر دی اکسید کربن که برای لایه برداری و جوان سازی پوست استفاده می شود باعث تخریب کامل تمام سلولهای لایه بیرونی پوست می شود، اما تیکسل هیچ گونه عارضه ای در جهت جوان سازی قسمت حساس بدن مثل پوست نازک اطراف چشم و لبها و حتی  اطراف دهان هم نخواهد داشت.

با تیکسل چه بیماری هایی درمان می شود؟

چرا تیکسل؟ این سوال خیلی از افراد است. چون یک دوره درمان با دستگاه تیکسل نتیجه خوب برای مدت زمان طولانی را برای شما به ارمغان می آورد. اما عمده بیماری هایی که با این روش درمان می شوند شامل:

با تیکسل چه بیماری هایی درمان می شود؟

مدت زمان لازم برای مشاهده نتیجه پس از انجام تیکسل صورت

توصیه میشود 3 تا 5 جلسه درمان را برای دیدن نتیجه بهتر حتما طی کنید. نتیجه این روش معمولاً از دو هفته بعد از درمان شرو شده و ممکن است حدود سه ماه یا بیشتر بعد از درمان ممکن طول بکشد.

مراقبت های لازم بعد از تیکسل

  • یک ماه قبل و پس از انجام تیکسل از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید پرهیز کنید.
  • تا 48 ساعت بعد از تیکسل از یک کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.
  • داروها و کرم های تجویز شده به وسیله پزشکتان را طبق دستور استفاده نمایید.
  • استفاده از لوازم آرایشی به ترتیب تا 48 ساعت بعد از تیکسل ممنوع میباشد .
  • از لمس و دستکاری ناحیه درمان شده به دلیل جلوگیری از عفونت جلوگیری نمایید.
  • پوسته های صورت را نکنید.
  • استفاده از یک کرم ضد افتاب قوی تا 3 ماه بعد از درمان ضروری می باشد.

سوالات متداول:

آیا درمان تیکسل نیاز به تکرار دارد؟

این مورد بستگی به ناراحتی پوستی دارد که دستگاه تیکسل برای درمان آن مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا برای جوش صورت به سه درمان ماهانه نیاز است.

قبل از درمان با دستگاه تیکسل چه مراقبت هایی باید انجام داد؟

قبل از شورع جلسات درمانی با این دستگاه توصیه ای نیاز نیست اما بهتر است از دو هفته قبل از درمان از تابش مستقیم آفتاب به پوست، برونزه شدن و تغیر رنگ پوست خودداری شود.

اشتراک‌گذاری