دستگاه اکسنت و کاربردهای آن برای جوانسازی صورت

دستگاه اکسنت و کاربردهای آن برای جوانسازی صورت

دستگاه Accent دستگاهی است که با به وجود آوردن حرارت باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود. اکسنت برای درمان شلی و افتادگی پوست تاثیر بسیار چشم گیری دارد. درمان افتادگی صورت ناشی از سستی و شلی رشته‌های کلاژن می‌توان از دستگاه اکسنت استفاده کرد. دستگاه اکسنت و تاثیر آن بر روی پوست را در این مقاله بررسی می کنیم.

افزایش کلاژن پوست با اکسنت

کلاژن، یک پروتئین مهم برای جوان ماندن پوست است که با گذر زمان تولید آن متوقف می شود. چندین روش طبیعی و غیرتهاجمی عالی برای تقویت کلاژن سازی وجود دارد که یکی از انها استفاده از دستگاه اکسنت است. با افزایش سن، کمبود کلاژن منجر به علائم رایج پیری خواهد شد. چین‌ و چروک، شل شدن پوست، از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و سفتی مفاصل از علائم کاهش تولید کلاژن در بدن است.

افزایش کلاژن پوست با اکسنت

این دستگاه که در بهترین کلینیک های زیبایی وجود دارد با تحریک پوست باعث کلاژن سازی پوست می‌شود. هر چه رشته‌های کلاژن قدرت بیشتری پیدا کنند، قوام پوست بیشتر و افتادگی کمتر خواهد شد. اکسنت ار اف یک جایگزین جدید در درمان پوست است که بر استفاده از ‌ترموتراپی RF دوتایی (رادیوفرکوئنسی) وابسته است.

نحوه انجام کلاژن سازی پوست با دستگاه اکسنت

کلاژن سازی فرایندی طولانی‌ مدت است که بعد از چند هفته یا ماه به نتیجه خواهد رسید. امواج رادیویی پس از عبور از پوست به انرژی گرمایی تبدیل و محرکی برای سلول‌های کلاژن ساز می‌شود. به این ترتیب پس از استفاده از دستگاه اکسنت، پوست صورت به تدریج سفت شده، بافت های ناشی از افتادگی پوست کمتر خواهند شد. مدت زمان هر جلسه ممکن است تا ۴۵ دقیقه طول بکشد.

چه کسانی برای کلاژن سازی با اکسنت مناسب هستند؟

این درمان طبق توصیه بهترین دکتر پوست و مو برای افراد دارای افتادگی پوست پس از کاهش چشمگیر وزن و یا کسانی که سلولیت روی شکم، بازو، ران و باسن خود دارند، مناسب است. بیمارانی که این روش را انجام می‌دهند باید دارای سلامت کلی خوبی باشند.

مزایای استفاده از دستگاه اکسنت

این دستگاه با دو مازول تک قطبی و دو قطبی به تحریک برای ساخت کلاژن پوست میپردازد. ماژول تک‌قطبی برای ‌ترموتراپی عمیق پوستی بیشتر نفوذ می‌کند. درمان دوقطبی به خوبی برای نواحی که پوست نازک‌تر و ظریف‌تر است مانند صورت، تاثیرگذار است و به رفع خطوط ظریف و چین و چروک را کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه اکسنت

درمان تک‌قطبی باعث ایجاد میدان‌های الکترومغناطیسی متناوب می‌شود که اصطکاک و گرما را در بافت‌های عمیق‌تر ایجاد می‌کنند و منجر به بهبود کلی شکل‌گیری و محکم شدن پوست می‌شود. با در نظر گرفتن این موارد در کنار هم این درمان‌های دولایه می‌توانند بدون نیاز به جراحی تهاجمی، تغییرات چشمگیری را ایجاد کنند.

توصیه های قبل از درمان با اکسنت

طبق نظر پزشکان متخصص پوست و مو قبل از درمان با این دستگاه از آفتاب گرفتن خودداری کنید. همچنینی بهتر است بعد از دوره قاعدگی خود جلسات درمانی را شروع کنید چرا که ممکن است در این زمان آستانه حمل درد شما کم شده باشد.

مراقبت‌های بعد از افزایش کلاژن پوست با اکسنت

کلاژن سازی با دستگاه اکسنت برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • دیابت کنترل نشده یا دچار عارضه
  • بارداری
  • عفونت فعال و شدید در محل انجام کار
  • افرادی که پیس میکر قلب دارند
  • اختلالات انعقادی
  • سابقه‌ی ایجاد گوشت اضافه یا کلویید
  • حساسیت به فلز طلای موجود در کیت
  • فشارخون کنترل نشده

تحریک پوست برای ساخت کلاژن تکنیک موثری است که در کلینیک های جوانسازی پوست تحت نظر پزشک متخصص در جهت جلوگیری از پیری زود رس استفاده می شود. دستگاه اکسنت و عملکرد آن را در این مقاله بررسی کردیم. سپاس از همراهی شما.

ممکن است بپسندید:

بهترین مراکز هایوتراپی شیراز کجاست؟

بهترین دکتر درمان لک صورت کیست؟

اشتراک‌گذاری