تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک پوست و مو چیست؟ این سوال بسیاری از شما است و ما امروز قصد داریم تفاوت ها و شباهت های اصلی این مراکز را بررسی کنیم. به یاد داشته باشید که کلینیک های زیبایی و مراکز تخصصی پوست و مو همگی از کادری حرفه ای و پزشکان با تجربه در زمینه های مختلفی استفاده می کنند.

کلینیک زیبایی با مرکز تخصصی پوست و مو چه تفاوتی دارد؟

شاید در نگاه اول این دو مرکز با هم تفاوتی نداشته باشند، اما برای افرادی که به دنبال روشی ایمن، مناسب و تخصصی برای درمان مشکلات پوست و مو و یا زیبایی پوست خود هستند این دو کلینیک از هم متمایز می شوند.

یکی از اساسی ترین تفاوت کلینیک های زیبایی و کلینیک پوست و مو در زمان مراجعه بیماران می باشد. در کلینیک های تخصصی پوست و مو، مراجعه ی بیمار برای دریافت خدمات متنوع درمانی در زمینه بیماری های پوست و یا مو است و از روی سلیقه و اختیار به چنین مراکزی مراجعه نمی کند. مراجعه به کلینیک های زیبایی صرفا جهت بهبود ظاهر است و افراد با سلیقه و میل خود به این کلینیک ها مراجعه کنند.

کلینیک زیبایی با مرکز تخصصی پوست و مو چه تفاوتی دارد؟

عمده تفاوت دوم بینی این دو کلینیک خدماتی است که در آنها به مراجعه کنندگان ارائه می شود که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

به عنوان مثال برای فردی که مشکل آکنه و اسکار دارد مراجعه به کلینیک زیبایی کاملا اشتباه است. او باید تحت نظر پزشک متخصص در یک مرکز معتبر به درمان خود بپردازد.

در این مرحله باید تفاوت بین کلینیک زیبایی و مراکز تخصصی پوست و مو را بدانید! در ادامه خدماتی که این کلینیک ها ارائه می کنند را به تفکیک مورد بررسی قرار می دهیم:

لیست خدمات کلینیک زیبایی

ویژگی و خدماتی که یک کلینیک زیبایی ارائه می دهد شامل ماساژ پوست، آب درمانی، پیرسینگ، لایه برداری و مراقبت های دوره ای از پوست و هر گونه خدماتی می شود که مربوط به زیبایی پوست باشد. 10 تا از بهترین کلینیک زیبایی شیراز که در آنها اعمال جراحی زیبایی نیز انجام می شود در لینک درج شده جمع آوری شده است.

لیست خدمات کلینیک زیبایی

برخی از خدمات کلینیک پوست و مو

در کلینیک های تخصصی پوست و مو انواع بیماری های پوست و مو درمان می شود. در این کلینیک ها از متخصص پوست و مو و یا تکنسین های مجرب کاشت مو استفاده می کنند. بر خدمات متنوعی دیگری که در این کلینیک ها انجام می شود شامل:

برخی از خدمات کلینیک پوست و مو

فرق درمان ریزش مو در یک کلینیک زیبایی و کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

به عنوان مثال در یک کلینیک زیبایی اولین راه حل برای کسی که ریزش مو و طاسی دارد می تواند کاشت مو باشد. اما در یک کلینیک تخصصی و درمانی پوست و مو ابتدا علت اصلی بروز این بیماری توسط پزشک متخصص مورد بررسی قرار گرفته و بعد از آن به رفع مشکل می پردازند. در مرحله نهایی اگر برای درمان راه حل دیگری وجود نداشته باشد به کاشت مو روی آورده می شود.

 

اشتراک‌گذاری