بهترین پماد بعد از کاشت ابرو

بهترین پماد بعد از کاشت ابرو چیست؟

بهترین پماد بعد از کاشت ابرو به درخواست شما کاربران گرامی در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو معرفی می کنیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

چرا بعد از کاشت ابرو باید از پماد استفاده کنیم؟

اگر با ترمیم بعد از کاشت ابرو آشنا باشید باید بدانید که انجام یک سری مراقبت هنای خاص می تواند به شما در ترمیم هر چه سریع تر زخم ها موثیر باشد. ز مهمترین عوارض کاشت ابرو باید به مواردی مانند دلمه بستن، پوسته پوسته شدن و خشکی و التهاب پوست صورت در آن ناحیه اشاره کرد. به همین دلیل خیلی از مراجعه کنندگان در جهت گذراندن هر چه سریع تر دوران نقاهت از پمادهای تقویتی استفاده می کنند.

اگر به دنبال کلینیک های معتبر کاشت ابرو در شیراز هستید، ما در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین مراکز کاشت  پیوند ابرو را قرار داده ایم.

چرا بعد از کاشت ابرو باید از پماد استفاده کنیم؟

نکات مهم دارویی برای ریکاوری از بعد از کاشت ابرو

بهترین پماد بعد از کاشت ابرو و تفاوت ان با لوسینون و کرم در به شما توضیح می دهیم. تفاوت پمارها و کرم ها برای ترمیم زخم های بعد از کاشت در نحوه شست و شوی محل است. معمولا شستن پمادها کمی سخت تر از تمیز کردن لوسیون ها و کرم ها هستند. برای این که بتوانید بهترین ماده برای ترمیم زخم ها و دلمه های محل جراحی را پیدا کنید باید عفونت نکردن محل جراحی را در نظر داشته باشید. به همین جهت توصیه می شود در هفته‌ی اول بعد از کاشت ابرو، به هیچ عنوان از پمادهای دارویی استفاده نکنید.

سعی کنید در اولین هفته‌های بعد از کاشت ابرو، از پمادهایی با درصد چربی کمتر بهره ببرید. دلیل مهم این امر، سخت شدن شست و شوی ابروها بعد از کاشت است. همچنین پیش از مصرف هر گونه کرم، پماد یا سرم برای ابروهای خود بعد از کاشت، حتما با دکتر خود مشورت نمایید.

پس از کاشت ابروها از چه پمادی استفاده کنیم؟

خب حالا نوبت به پاسخ دادن به این سوال رسید که بهترین پماد بعد از کاشت ابرو چیست؟ در برخی از موارد با توجگه به آناتومی بدن افراد و نظر پزشک توصیه می‌شود به جای استفاده از پمادهای ضد التهاب بعد از کاشت ابرو، از ژل‌های ضد جوش پوستی مانند ژل کلیندامایسین یا ژل اکنومیس بهره برده شود. پماد جنتامایسین نیز یکی دیگر از پمادهایی است که پزشکان برای کاهش التهابات بعد از کاشت ابرو، آن را تجویز می‌کنند. از دیگر پمادهایی که برای دوران پس از کاشت ابرو مفید هستند، می‌توان به پماد بسی‌تراسین و پماد هیدروکورتیزون نیز اشاره کرد.

پس از کاشت ابروها از چه پمادی استفاده کنیم؟

درمان دلمه و پوسته پوسته شدن بعد از ترمیم ابرو با پماد

یکی از علل اصلی استفاده از پماد یا کرم و یا حتی لوسیون بعد از کاشت ابرو جلوگیری و درمان دلمه های ایجاد شده در ناحیه جراحی است. فراموش نکنید که با تجویز و مشورت پزشک در میزان و نحوه مصرف پمادها می توانید دوران نقاهت خود رابه سرعت پشت سر بگذارید.

کلام آخر

دراین مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو سعی کرده ایم شما را با بهترین پماد بعد از کاشت ابرو انواع آن آشنا کنیم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *