بهترین مارک بوتاکس در ایران

بهترین مارک بوتاکس در ایران و ماندگاری هر کدام

انواع بوتاکس ایرانی و خارجی موجود در بازار را اگر نمی شناسید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. بهترین مارک بوتاکس در ایران و میزان ماندگاری هر کدام را به تفکیک در این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم. اگر قصد تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت را در جهت رفع چین و چروک ها دارید قبل از آن این مقاله را بخوانید.

بهترین مارک های بوتاکس کدامند؟

بوتاکس در جهت رفع چین و چروک های پوست مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین مارک بوتاکس در ایران شامل:

  • دیسپورت (Dysport)
  • نورونوکس (Neuronox)
  • مصپورت (Masport)
  • زئومین (Xeomin)
  • برند آزالور (Azzalure)

اگر به دنبال بهترین پزشک تزریق بوتاکس در شیراز هستید میتوانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

بوتاکس دیسپورت (Dysport)

دیسپورت یا دایسپورت یکی از بهترین مارک های بوتاکس در ایران و جهان است که ساخت شرکت گالدرما است. این برند بوتاکس در کشور انگلستان طرفدارن زیادی دارد.

بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت

ماندگاری بوتاکس دیسپورت چقدر است؟

این بوتاکس برای خطوطی مانند گلابلار را در ناحیه بین ابروهای شماست بسیار مناسب است. ماندگاری بوتاکس دیسپورت معمولا بین ۷ ماه یا ۱ سال است.

بوتاکس مصپورت (Masport)

این بوتاکس ساخت کشور ایران است. این محصول از نظر قیمت نسبت به محصولات خارجی ارزانتر هستند. بوتاکس مصپورت به صورت متوسط تا شدید خط اخم بین ابروها را به طور موقت از بین می‌برد. توصیه ما به شما این است که برای تزریق بوتاکس در شیراز به کلینیک های تخصصی مراجعه کنید.

بوتاکس مصپورت

بوتاکس مصپورت

میزان ماندگاری بوتاکس مصپورت

بوتاکس مسپورت که به عنوان بهترین مارک بوتاکس در ایران و در بین مردم شناخته شده است، محصولی ایرانی است که دارای تمامی تأییدیه ­های درمانی می باشد. این محصول از لحاظ کیفیت قابل رقابت با نمونه ­های خارجی است. ماندگاری مسپورت بین سه تا شش ماه است. از این بوتاکس می­توان در درمان خطوط اخم و لبخند و چین و چروک­ های عمیق پوستی استفاده نمود.

بوتاکس نورونوکس (Neuronox)

نورونکس از بوتولینوم توکسین نوع A ساخته شده که به عضلات خاصی تزریق می شود، آنها را فلج کرده و باعث صاف شدن موقتی آنها و کم شدن چین و چروک پیشانی و دور چشم می شود.

بوتاکس نورونوکس

بوتاکس نورونوکس

برند آزالور (Azzalure)

یکی از انواع بوتاکس که در جهان مورد استفاده قرار می­گیرد، Azzalure است. این بوتاکس توسط شرکت گالدرما ساخته شده و در سال 2009 به عنوان اولین جایگزین برای برند بوتاکس به بازار انگلیس معرفی شد.

برند آزالور

برند آزالور

ماندگاری آزالور

یكی از مزایای بوتاکس Azzalure این است كه حجم تزریق تقریبا نیمی از میزان بوتاكس است و به شکل موضعی تزریق می­ گردد و بیشتر در ماهیچه باقی می ماند. میزان ماندگاری این برند در افراد مختلف با هم فرق دارد. با این حال میزان ماندگی آن به طور متوسط 4 ماه است.

بوتاکس زئومین (Xeomin)

زئومین یک داروی تأیید شده توسط سازمان مدیریت غذا و دارو است. این دارو ساخت کشور آلمان است و برای کاهش چین و چروک های پیشانی و اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد.

بوتاکس زئومین

بوتاکس زئومین

میزان ماندگاری زئومین

پزشک زئومین را به پیشانی شما تزریق می کند. برای کاهش ناراحتی ممکن است از یک بی حس کننده موضعی یا یک کمپرس یخ خیلی سرد استفاده کنند. مدت ماندگاری این نوع بوتاکس بین 3 تا 4 ماه می باشد.

نتیجه گیری

در صورتی که قصد انتخاب یک برند بوتاکس دارید و بعد از خواندن این مطلب گزینه مورد نظر خود را پیدا نکرده ­اید، بهتر است که با کلینیک­ های معتبر زیبایی تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. کلینیک ­های زیبایی شیراز از پزشکان با تجربه و حرفه ای بهره مند هستند که با تجربه خود باعث می­شوند انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشید.

اشتراک‌گذاری