بهترین روش پاک کردن تاتو

بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو چیست؟

تاتو ابرو یکی از قدیمی ترین روش ها برای خوش فرم کردن ابرو است که این روزها زیاد مورد پسند نمی باشد. بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو را در این مقاله از وب سایت رسمی پوست و مو معرفی می کنیم.

پاک کردن تاتوی ابرو چطور انجام می شود؟

معمولا راه های مختلفی برای پاک کردن تاتو ابرو ها وجود دارد. برخی از این روش ها خانگی و برخی دیگر علمی و تحت نظر پزشک انجام می شوند. بدون شک راه هایی که تحت نظر پزشک پیشنهاد می شوند با دقت و کیفیت بالاتری نسبت به راه های خانگی هستند. توصیه می کنیم از پزشکان و یا مراکز تخصصی پاک کردن تاتو ابرو در شیراز که در لینک درج شده نیز معرفی شده اند در این باره کمک کمک بگیرید.

پاک کردن تاتوی ابرو چطور انجام می شود؟

روش های قدیمی پاک کردن تاتوی ابرو

در گذشته استفاده از تاتو ریموور توصیه می شد که این ماده حاوی اسید است و باعث آسیب به بافت های پوست خواهد شد. این روش با هدف کم رنگ کردن جای تاتوی ابرو، از تاتوی همرنگ پوست بر روی این ناحیه استفاده می شد. این روش جای تاتو به وضوح مشخص بوده و ظاهر ابرو بسیار بد می شود.

استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتوی ابرو

بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو در واقع استفاده از دستگاه های لیزر است که تحت نظر پزشک متخصص استفاده شود. درستگاه لیزر کیوسویچ یکی از بهترین و کم ریسک ترین راه های پاک کردن تاتو ابرو است. پزشک متخصص با توجه به وضعیت و شرایط هر مراجعه کننده همچون عمق، اندازه و رنگ دانه تاتو؛ مناسب ترین تکنیک لیزر را انتخاب کرده و تعداد جلسات مورد نیز را مشخص می کند. معمولاً هر جلسه لیزر برای پاک کردن تاتوی ابرو به فاصله شش هفته انجام می شود.

استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتوی ابرو

دستگاه کیوسوییچ بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو

جدیدترین مدل دستگاه لیزر کیوسوییچ یکی از بهترین روش ها با بیشترین اثر پاک کنندگی تاتو ابرو است. این دستگاه در کلینیک ها بابرای اهداف درمانی مختلف از جمله پاک کردن تاتوی ابرو استفاده می شود.

هزینه پاک کردن تاتو ابرو با لیزر کیوسوئیچ

همانطور که پیش تر گفتیم بهترین روش پاک کردن تاتو ابرو  استفاده از دستگاه لیزر کیوسوییچ است. هزینه پاک کردن تاتو ابرو با این دستگاه با توجه به تعرفه کلینیک، میزان جوهر و عمق تاتو، تعداد جلسات لازم و … متفاوت است. جلسه مشاوره با پزشک کلینیک از میزان هزینه و تعداد جلسه لازم آگاهی پیدا کنید و در صورت تمایل این عمل را انجام دهید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صحه با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *