افتادگی سینه بعد از پروتز

افتادگی سینه بعد از پروتز و راه های پیشگیری آن

عمل پروتز سینه یکی از جراحی های پرطرفدار در بین خانم ها است. اما  افتادگی سینه بعد از پروتز و راه های جلوگیری از آن را آیا می دانید؟ ما در این مقاله از وب سابت رسمی پوست و مو به بررسی این عارضه می پردازیم. با ما همراه شوید.

علت افتادگی سینه بعد از پروتز چیست؟

معمولا دو دلیل برای افتادگی سینه وجود دارد. یک به علت شیردهی و در دوران بارداری، دوم به دلیل انتخاب نامناسب سایز ایمپلنت برای سینه ها. در واقع در صورتی که برای عمل ایمپلنت سینه از سایز ایمپلنت نامنساب و بزرگتر از تناسب اندامی خود استفادهکنید، قطعا با افتادگی سینه رو به رو خواهید شد. فراموش نکنید نیروی گرانشی زمین اصلی ترین عامل برای افتادن سینه های پروتز سینه هستند.

علت افتادگی سینه بعد از پروتز چیست؟

چگونه از افتادگی سینه بعد از پروتز جلوگیری کنیم؟

طبق نظر جراح متخصص پروتز سینه در شیراز که در لینک درج شده معرفی کرده ایم، راه کارهای زیر به شما کمک می کند تا از افتادگی سینه بعد از ایمپلنت تا حد زیادی جلوگیری به عمل آید و یا زمان طولانی تری سینه ها در جای خود باقی بمانند:

  • از نوسانات وزنی شدید به منظور حفظ خاصیت ارتجاعی بافت سینه ها و اجتناب از افتادگی آنها ، خودداری کنید.
  • اگر قصد پروتز سینه یا ماستوپکسی را دارید ، بهتر است تا زمان متولد شدن فرزند خود، دست نگه دارید.
  • شرایط، پزشک ایده شفاف تری را در خصوص نحوه رفتار پروتز سینه در طول زمان ، به دست خواهد آورد.

درمان افتادگی سینه بعد از پروتز

راه های درمان مختلفی برای افتادگی سینه بعد از پروتز وجود دارد. با توجه به میزان شلی و افتادگی سینه ها، آناتومی بدن فرد و نحوه جراحی پروتزها پزشک بهترین روش درمانی را پیشنهاد می کند. لیفت سینه، استفاده از گن های مخصوص، استفاده از سوتین های مخصوص و همچنین رعایت رژیم غذایی می تواند به عنوان مطمئن ترین راه های درمان افتادگی سینه باشد.

درمان افتادگی سینه بعد از پروتز

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با افتادگی سینه بعد از ایمپلنت و راه های پیشگیری آن را بررسی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *