میلسا اسکین کر

میلسا اسکین کر

چت آنلاین با میلسا اسکین کر

در این مطلب به معرفی مرکز میلسا اسکین کر با سابقه درخشان 8 سال در زمینه خدمات تخصصی زیبایی پرداخته ایم. برای اطلاع از خدمات و اطلاعات تماس و … ادامه مطلب را است دست ندهید.

معرفی میلسا اسکین کر

میلسا اسکین کر با سابقه ای درخشان در زرگری شیراز مشغول به فعالیت می باشند و خدمات تخصصی همچون لیزر آر اف فرکشنال به مراجعین خود ارائه می دهند. ساعت کاری ایشان از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 8 شب می باشد.

معرفی میلسا اسکین کر

خدمات تخصصی میلسا اسکین کر

  • آر اف فرکشنال
  • هایفوتراپی
  • فیشیال
  • درمان اسکار
  • پاکسازی پوست
  • لیزر موهای زائد: لیزر بدن آقایان در این مرکز انجام میشود

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام milsaskincare_shiraz مراجعه نمایید.

خدمات تخصصی میلسا اسکین کر

لیزر آر اف فرکشنال توسط میلسا اسکین کر

لیزر آر اف فرکشنال یکی از پیشرفته ترین روش های درمانی پوست است که برای جوانسازی، رفع چین و چروک، جای جوش، و سایر مشکلات پوستی استفاده می شود. این روش با استفاده از امواج رادیویی، گرما را به پوست منتقل می کند و باعث تحریک کلاژن سازی می شود.

مرکز میلسا یکی از بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در ایران است که خدمات لیزر آر اف فرکشنال را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. این کلینیک با بهره گیری از جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات و کادر درمانی مجرب، نتایجی فوق العاده را برای بیماران خود به ارمغان می آورد.

لیزر آر اف فرکشنال توسط میلسا اسکین کر

هایفوتراپی در مرکز اسکین کر

هایفوتراپی یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین روش های درمانی پوست است که برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست استفاده می شود. این روش با استفاده از امواج اولتراسوند، گرما را به لایه های عمیق پوست منتقل می کند و باعث تحریک کلاژن سازی می شود.

کادر درمانی این مرکز از متخصصان مجرب و با تجربه تشکیل شده است که دوره های آموزشی لازم را در زمینه هایفوتراپی گذرانده اند. این متخصصان با دقت و مهارت بالا، درمان را انجام می دهند تا نتایجی بی عیب و نقص را برای بیماران به ارمغان آورند.

اطلاعات تماس میلسا اسکین کر

آدرس: شیراز، قدوسی غربی، جنب سوپر سروش، ساختمان الما

شماره تماس: 0937796607609175636093

ساعت کاری: از شنبه تا پنجشنبه | از 8 صبح تا 8 شب

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *