دکتر خسرو برخورداری

دکتر خسرو برخورداری

چت آنلاین با دکتر خسرو برخورداری

در وب سایت پوست و مو ما به معرفی خدمات تخصصی دکتر خسرو برخورداری واقع در شیراز پرداخته ایم. دکتر خسرو برخورداری متخصص گوش حلق بینی و جراح پلاستیک بینی و صورت، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران تهران هستند. اگر شما متقاضی انجام جراحی های زیبایی می باشید، پیشنهاد ما به شما انتخاب دکتر خسرو برخورداری می باشد.

معرفی دکتر خسرو برخورداری در شیراز

دکتر خسرو برخورداری جراح پلاستیک بینی و صورت با شماره نظام پزشکی 163075 می باشد که خدماتی حرفه ای در زمینه جراحی های زیبایی انجام می دهند. این خدمات شامل جراحی زیبایی بینی، لیفت صورت و لیفت شقیقه و… می باشد. حضور دکتر برخورداری در بیمارستان شهید دوران در روز دوشنبه از ساعت 16 تا 18 و روز شنبه از ساعت 16 تا 18 در مطب ابیوردی می باشد. ما در ادامه این مطلب تمامی اطلاعات این پزشک را به همراه خدمات و آدرس و شماره تماس را در اختیار شما قرار داده ایم.

معرفی دکتر خسرو برخورداری در شیراز

خدمات تخصصی دکتر خسرو برخورداری

خدماتی که دکتر خسرو برخورداری ارائه می دهند شامل جراحی زیبایی بینی و لیفت آندوسکوپیک شقیقه، ابرو، پیشانی، گوشه چشم و سر گونه می باشد. ایشان تمامی اعمال جراحی پلاستیک صورت را انجام میدهند اما بصورت تخصصی در جراحی بینی و لیفت اندوسکوپیک شقیقه و پیشانی فعالیت دارند.
در روش اندوسکوپیک لیفت پیشانی و شقیقه تنها چند برش در لابه لای موها داده شده و از طریق اندوسکوپ و ابزار تخصصی علاوه بر پوست عضلات نیز لیفت شده که باعث ماندگاری این عمل به سایر روش های قدیمی است.
همانطور که میدانید بهترین راه انتخاب یک جراح خوب مشاهده نمونه کارهای آن جراح می باشد. شما میتوانید با مراجعه به اینستاگرام دکتر خسرو برخورداری drbarkhordari.ir نمونه کارها و تصاویر قبل و بعد مراجعین را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

جراحی لیفت صورت و شقیقه توسط دکتر برخورداری

با تکنیک های روز دنیا میتوانید افتادگی و شل شدگی پوست خود را از بین ببرید اما برای این کار نیاز به پزشکی حرفه ای در این زمینه می باشد تا با کمترین ریسک این کار صورت گیرد. با انتخاب دکتر خسرو برخورداری میتوانید از تقارن صورت خود، جوانسازی، ماندگاری بیشتر و انجام این عمل با حداقل برش اطمینان حاصل فرمایید.

جراحی لیفت صورت و شقیقه توسط دکتر برخورداری

اطلاعات تماس دکتر خسرو برخورداری

آدرس مطب 1: شیراز، چمران، ابیوردی 2، جنب استخر انقلاب

مطب 2: بلوارمدرس، بیمارستان فوق تخصصی شهید دوران، کلینیک جراحی پلاستیک

شماره تماس: 09036291590

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *